Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 20-11-2014, 13:34
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar gotak
 
Zarejestrowany: Dec 2012
Postów: 327
Podziękował: 2
Dostał 21 razy "Dzięki" w 18 postach
Domyślnie Odp: Łydki

Już to mówiłem na jakiś poście ale niema to jak lekki trucht 30 minutowy pod górkę. Tutaj angażowanie łydek jest duże puchną jak drożdże. Żadne ćwiczenia nie pomogą. Zwłaszcza że moje po każdym treningu chcą pęknąć a i tak to nie przynosi skutku. Tylko i wyłącznie się rzeźbią a nie rosną. Powinienem zacząć biegać pod górkę ale lenistwo mi nie pozwala
gotak jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
BODY ATTACK SOSY ZERO
stare 20-11-2014, 20:40
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar bamse21
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 970
Podziękował: 0
Dostał 23 razy "Dzięki" w 23 postach
Domyślnie Odp: Łydki

A ja stosuję spięcia łydek stojąc po 30 powtórzeń w 4 seriach i spięcia siedząc na maszynie z obciążeniem jednonóż. Kiedyś rozmawiałem z gościem, który ćwiczył łydki 3 razy w tygodniu z czego jeden trening był bardzo mocny, intensywny a dwa delikatne. Spytałem czy nie za bardzo katuje te łydki, patrząc na jego łydkę widać było efekt ciężkiej pracy, powiedział że kiedy robił łydki raz a konkretnie to praktycznie nie widział efektów, po zmianie łydki zaczęły rosnąć i uwidaczniać się. Jak widać wszystko zależy od człowieka i organizmu, jednym wszystko przychodzi łatwo a inni muszą zapierdzielać żeby efekty były zadowalające.
bamse21 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-11-2014, 22:07
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: Łydki

Jeśli chodzi o łydki to jest to taka grupa mięśniową, ktorej mocno nie ruszysz jesli genetycznie nie zostałeś obdarzony aczkolwiek według mnie łydki powinno sie trenowac co trening silowy i to na jego początku raz ciezko do 12 powt a raz z mniejszym obciążeniem do nawet 60-100 powtórzeń a nawet i wiecej w 4-5 seriach. Jednak tak jak wspomniałem łydki i przedramie ciezko jest mocno zbudować bo byc moze nie zostałeś genetycznie obdarzony.

Ps. Nie bede podawał nicki ale nie kopiuj slow Patrycjusza
Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 7_1_2 like Mac OS X) AppleWebKit/537.51.2 (KHTML, like Gecko) Version/7.0 Mobile/11D257 Safari/9537.53
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-11-2014, 22:52
Hop
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Hop
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 122
Podziękował: 3
Dostał 5 razy "Dzięki" w 5 postach
Domyślnie Odp: Łydki

Ja polecam próbować kilka tygodni np dużo powtórzeń patrzyć co się dzieją i potem dać ciężar i mniej powtórzeń, trzeba szukać co działa najlepiej.
Hop jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-11-2014, 10:32
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Jun 2014
Postów: 109
Podziękował: 21
Dostał 4 razy "Dzięki" w 4 postach
Domyślnie Odp: Łydki

Dzięku Telewizor za radę, spróbuję czegoś nowego na pewno
zawse staram się robić ćw na prostych nogach i ćw na ugiętych żeby anagażować na treningu i brzuchaty i płaszczkowaty
filip.trenerpersonalny jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-11-2014, 11:12
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 74
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Łydki

mam slaba genetyke do nog i probowalem roznych metod. Na poczatku czeste treningi nog,dlugie spiecia itd a od jakiegos czasu zaczalem robic je robic raz w tyg ale za to bd silowo, 3 serie spiec na na 75% obiazenia miedzy 10-12 powtorzen jedna seria maksymalnym obciazeniem minimum te 6 powtorzen i na koniec jedna seria malym ciezarem 15 powtorzen. Po tym treningu łyda zaczela isc w gore, nie jest od razu kosmos ale wizualnie napewno jest lepiej niz przy czestym treningu i duzej liczbie powtorzen. Łydka jest taka ze potrzebuje duzego ciezaru i maksymalnego obciazenia ale nie za czesto, na male i czeste obicazenie nastawiona jest bez przerwy, spacer,schody i ogolnie funkcjonowanie caly dzien i włokna przez to sa bardziej wytrzymale. Zeby cos ruszyc proponuje raz w tygodniu je konkretnie skatowac wiekszym ciezarem i zobaczyc jakie beda efekty.
Damian159 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-11-2014, 08:26
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar mamiroma4
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 1 058
Podziękował: 69
Dostał 39 razy "Dzięki" w 39 postach
Domyślnie Odp: Łydki

To ogólnie dla porównania W mięśniach człowieka wyróżnia się dwa rodzaje włókien mięśniowych. FT(fast twitch) i ST (slow twitch) Włokna FT to włókna szybkokurczliwe. Są to włókna białe,przy których treningu należy używać małej liczby powtórzeń i dużych ciężarów. włókna ST, to włokna wolnokurczliwe.Są to włokna czerwone,zdolne do wykorzystywania procesów tlenowych w dużo większej mierze niż włokna FT. Przy ich treningu trzeba używać małych ciężarów i dużej liczby powtórzeń. Podejmując problematykę treningu należy uwzględnić skład włókien w poszczególnych grupach mięśniowych. Poniżej podaję uśredniony udział włókien ST w poszczególnych partiach:

Mięśnie klatki 45-60% ST
Mięśnie najszerszy grzbietu 55-65% ST
Mięśnie naramienne 70-80% ST
Mięśnie dwugłowy ramienia 50% ST
Mięśnie Trójgłowy ramienia 25-40% ST
Mięśnie brzucha 60-80% ST
Mięsień czworoboczny 55% ST
Mięśnie łydki 90-100% ST
Mięśnie uda 50% ST
MIĘŚNIE PRZEDRAMIENIA 90-100% ST

Czyli na łydki do bólu
mamiroma4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-11-2014, 10:18
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar gotak
 
Zarejestrowany: Dec 2012
Postów: 327
Podziękował: 2
Dostał 21 razy "Dzięki" w 18 postach
Domyślnie Odp: Łydki

Ja tam łydki robie 5 x 20 powtórzeń na maszynie co serie minuta przerwy i powtórzenia wolne, następnie 5 x 20 ta sama maszyna szybko z tym że po każdej serii na maxa robię na schodku bez obciążenia + minuta przerwy ( w trakcie przerwy chodzenie). Oraz dopinam na maszynce która również jest do ud 5 x 10







Po takich seriach chodzić prawie nie mogę
gotak jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-11-2014, 11:22
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Łydki

taurus-przez ile to robiłeś?? Trudno mi uwierzyć że to nic niedało bo jakby nie było to 100 takich spięć porządnych i utrzymywanie stałego napięcia miesniowego oraz przytrzymanie pompuje niesamowicie i po kilku tygodniahc musi być efekt chociazby napuchniętych łydek, a skoro to Cię wcalenie ruszyło to coś może pokreciłeś albo nie przyłożyłeś się do tego...

Filip-spoko, po to jesteśmy by pomagać i wymieniać się czymś co na nas nie działa, ale niestety nie powiedziane że na innych będzie tak samo. Stąd też tyle rad ile szkół i osób, więc trzeba przetestować samemu co nie co i doświadczyć.


Co jeszcze mogę dodać. Jestem Strażakiem w PSP. Raz do roku mamy próby Harvardzką czyli wchodzenie na 40 cm schodek w rytmie który wybija metronom czyli krok na pół sekundy. (wejście jedną nogą i dołożenie drugiej na prostych nogach oraz zejście drugą nogą i dołożenie drugiej nogi na prostych nogach zajmuję 2 sekundy). Pomijając fakt, że ma służyć to badanie do sprawdzeniz wydolności, to mimo tego łydki są tak napuchnięte już po 2 minutach, że nie na łeb, a robisz 5 minut ten test. Dzień później są takie DOMS-y że ciezko jest chodzić. i pomimo wchodzenia na stopień to łydki odczuwasz bardzo mocno, a uda przy tym bólu łydek nie odczuwalne.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-11-2014, 19:44
Użytkownik
Expert
 
Avatar milono90
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 616
Podziękował: 6
Dostał 31 razy "Dzięki" w 30 postach
Domyślnie Odp: Łydki

ja genetycznie wlasnie tez mam słabe łydki, ile byś ich nie ćwiczył nie chcą tak rosnąć jak pozostałe partie, genetyka tutaj ma duże znaczenie, tak samo moim zdaniem jest z przedramionami albo sie je ma albo nie
milono90 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
łydki hannibal Zdrowie i uroda 17 05-08-2011 14:07
łydki ei ty.! vel KurdeMać.! Inne dyscypliny sportu 11 26-04-2009 21:25
łydki bleblus Trening i plany 4 28-08-2008 09:05
Małe łydki. gotibandit Trening i plany 5 15-10-2006 20:41
łydki haidi Zdrowie i uroda 11 22-02-2006 18:26

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:19.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin