Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA I SPORTY SIŁOWE > Kulturystyka w Polsce
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 30-03-2012, 20:30
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar WallEast
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 96
Podziękował: 1
Dostał 4 razy "Dzięki" w 4 postach
Domyślnie Odp: Kto może zostać drugim PRO z Polski?

Jeszcze za młody... Póki co moim zdaniem Michał Krakowski.
__________________
http://www.youtube.com/user/WallEast
"I got arrested yesterday..."
"OMFG! For what!?!"
"For carrying a six pack and two guns!"
WallEast jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 30-03-2012, 20:51
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Saiyan
 
Zarejestrowany: Aug 2011
Postów: 226
Podziękował: 0
Dostał 14 razy "Dzięki" w 13 postach
Domyślnie Odp: Kto może zostać drugim PRO z Polski?

pro po Radka to ta fotka mówi sama za siebie
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
20041105180727.jpg   20041105181827.jpg  
Saiyan jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-06-2012, 15:02
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Cyborg69
 
Zarejestrowany: Sep 2011
Postów: 90
Podziękował: 17
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: Kto może zostać drugim PRO z Polski?

Odświeże ten temat , bo jest naprawde ciekawy ,a dopiero teraz go zauważyłem.
Osobiście uważam że gdyby R.Słodkiewicz i P.Głuchowski wrócili na scene to mogliby szukać swojego miejscu w gronie PRO . Natomiast na obecną chwile obstawiałbym Marka Olejniczak . Szymon Łada wg mnie powinien jeszcze powalczyć w kulturystyce amatorskiej i zdobyć jeszcze pare tytułów MS i ME .

ps. Nie wiecie czy któryś z tych panów myśli o starcie w najbliższym czasie ?Mam namyśli Radka Słodkiewicza i Piotra Głuchowskiego .
Cyborg69 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-06-2012, 17:51
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: Kto może zostać drugim PRO z Polski?

Mysle, ze Radek Słodkiewicz lub Mateusz Burdzy
__________________
Zapraszam wszystkich do sledzenia i polubienia mojego fanpage - https://www.facebook.com/pages/IFBB-...1568329?ref=hl
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-06-2012, 07:22
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2011
Postów: 13
Podziękował: 1
Dostał 2 razy "Dzięki" w 1 poście
Domyślnie Odp: Kto może zostać drugim PRO z Polski?

i Radek i Głuchy musieliby dołożyć kilkanaście kg... co do Akopa to zdecydowanie nie z tą psychiką bo same chęci to nie wszystko... Łada? stosunek góry do nóg? hmm... cos tam nie gra... -Kołodziejczyk czy Olejniczak tez nie bardzo... aktualnie nie widze nikogo kto mógł by wskoczyc w pro league... a juz nie mowię zeby cos znaczył... musimy wziac pod uwage jeszcze czynniki pozasportowe jak narodowosc, sponsor, kasa bo bez kasy i nie wystartowania kilkanascie razy w usa, azji ameryce pd to nikt nie bedzie wiele znaczyl... przykre no ale niestety ameryka dyktuje warunki... :/ pozatym zeby byc PRO a nie pro to trzeba być jednoosobową firmą -umiec sie sprzedac, być ikoną dla wielu fanów -byc rozpoznawalnym itp... no i miec ten FREAK FACTOR a kto go ma? nikt z polskich "przyszłych pro"

Ostatnio edytowane przez Ryzymilioner ; 12-06-2012 o 10:57
Ryzymilioner jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Ryzymilioner otrzymał 2 razy "Dzięki" za ten post od użytkowników:
Arnold (12-06-2012), Tsb-Tomek (11-03-2013)
stare 12-06-2012, 08:37
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: Kto może zostać drugim PRO z Polski?

Nie wydaje mi sie.
__________________
Zapraszam wszystkich do sledzenia i polubienia mojego fanpage - https://www.facebook.com/pages/IFBB-...1568329?ref=hl
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-06-2012, 12:21
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Cyborg69
 
Zarejestrowany: Sep 2011
Postów: 90
Podziękował: 17
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: Kto może zostać drugim PRO z Polski?

No Fitness Autorithy nie jest chyba kiepską i mało znaną firmą . A Radek Słodkiewicz gdyby zrobił taką samą albo lepszą forme niż w latach swoich zwycięstw , to śmiało mógłby myśleć o mr.O...
Osobiście uważam że napewno mógłby on zrobić lepszą formę niż Robert Piotrkowicz , zresztą patrząc chociażby na zeszło roczny trening Piotrkowicza ,Olejniczaka i Słodkiewicza nie widać znacznej różnicy pomiędzy sylwetkami tych dwóch panów .
Cyborg69 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-06-2012, 12:28
Ben
Boss
Super Expert
 
Avatar Ben
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 5 293
Podziękował: 128
Dostał 326 razy "Dzięki" w 229 postach
Domyślnie Odp: Kto może zostać drugim PRO z Polski?

Radek raczej sie zajmuje teraz businessem itd. - nie wierze, aby sie nagle zdecydowal sobie psuc zdrowie i tracic kase na byciem PRO
__________________
KO SKLEP - Nasz oficjalny sklep!
MUSCLE ZONE kod 5% dla użytkowników KO "KULT-B7"

Nie pisze dobrze po polsku...

Ben jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-06-2012, 12:48
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Cyborg69
 
Zarejestrowany: Sep 2011
Postów: 90
Podziękował: 17
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: Kto może zostać drugim PRO z Polski?

No właśnie to mnie troche martwi ,bo miałem nadzieje że zobaczymy go jeszcze na scenie .
Cyborg69 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-06-2012, 13:22
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Feb 2011
Postów: 6
Podziękował: 2
Dostał 2 razy "Dzięki" w 1 poście
Domyślnie Odp: Kto może zostać drugim PRO z Polski?

Radek ? Radek kariere ma juz za soba, nie ma szans na PRO kiedykolwiek, z reszta mozna zobaczyc na swiezych zdjeciach, jak mu sie przez lata sylwetka zmienila, czyt. TALIA. Kiedys mial waska, teraz nie. Poza tym juz sie raczej sportem zawodowo nie ma zamiaru zajmowac, tak mi sie wydaje. Szymon Lada... mooooze kiedys... ale tylko w 212, za niski na wyzsza... Burdzy jest swietny, ale ma tak szeroka talie, ze w zawodostwie nie ma szans, nie ta sylwetka po prostu... wiem, ze sceptycznie, ale uwazam, ze nie mamy na razie szans na DOBREGO zawodnika PRO... Wg mnie tylko Strzelinski i Gluchowski kiedys mogli namieszac, teraz juz nie... Jestescie wszyscy optymistami, ale watpie, zeby marzenia ktoregos z Was sie kiedykolwiek ziscily... ale oczywiscie czekam na taki talent, ktory namiesza na miedzynarodowej... i mam nadzieje, ze Emil Kalenski, jesli nie spapra sylwetki, kiedys wlasnie to zrobi... poki co, nie wierze w nikogo z Naszych... jeszcze tak mysle o Kamilu Majku, ktory kiedys wygladal po prostu swietnie, szkoda , ze tak krotko... oczywiscie w szeregach pro z tym wzrostem tez raczej nie mial by szans... ja wierze, ze Kalenski kiedys namiesza... ma wzrost i estetyczny wyglad, teraz powoli i dobrze miesa wrzucic i bedzie zawodowiec jak malowany
maciekdressler jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Puchar Polski i MP Polski Zabrze 2011! barteklip9 Kulturystyka w Polsce 161 02-11-2011 15:02
problem z mama i drugim imieniem... xXxDoskaXxXx Offtopic 45 23-07-2008 20:48
Jak zostać zawodnikiem? cornello Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki 3 29-03-2008 20:28
Montreal PRO cornello Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki 1 08-09-2007 13:07
Reactor Pro 3 Dawid19 Suplementy i odżywki 4 15-02-2006 14:58

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:33.
Body Attack Sports Nutrition
HiTec Nutrition - Odżywki dla sportowców
Kelton - Sprzęt do  siłowni, kulturystyczny, ławeczki
Activlab
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin