Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 07-11-2014, 20:28
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar gotak
 
Zarejestrowany: Dec 2012
Postów: 327
Podziękował: 2
Dostał 21 razy "Dzięki" w 18 postach
Domyślnie Odp: klata nie chce rosnac ;/

A czemu tak jest bo to jest dobre ćwiczenie. Ma na celu rozciągnąć powiększyć ci objętość klatki a nie napompować. Jeśli uważasz że to złe ćwiczenie to nie rób.

p.s Bolo Yeung zrobił na pewno dużo rozpiętek i przenoszeń.
gotak jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-11-2014, 20:32
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 74
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: klata nie chce rosnac ;/

heheh napewno a na powaznie to nie pisalem ze to zle cwiczenie i napewno bd go robil jeszcze nie raz
Damian159 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 09:05
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 60
Podziękował: 4
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: klata nie chce rosnac ;/

Powodów zastoju może być dużo, na czele z nieprawidłową techniką.

Odpocznij, przeanalizuj swoją technikę ćwiczeń, sposób odżywiania, zmień plan treningowy z priorytetem na klatke.

Ja polecam przeplatanie ćw. złożonych i izolowanymi, aby ruszyć klatkę oraz większe przykładanie się do ławek skośnych niż do płaskiej.
-Tora- jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 10:40
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar mamiroma4
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 1 058
Podziękował: 69
Dostał 39 razy "Dzięki" w 39 postach
Domyślnie Odp: klata nie chce rosnac ;/

Dokładnie ćwiczenia złożone z izolowanymi,ale i opanuj sztukę,która polega na wyizolowaniu konkretnego mięśnia,na którym się skupiasz treningowo.
Czy czujesz mięśnie klatki ? czy razcej tricepsa i obręczy barkowej ?To nie trudne,kwestia wyczucia,zmniejsz ciężar i będzie ok a jak z odżywianiem? Bo często szuka sie przyczyny w źle wykonywamym ćwiczeniu,a powodem jest skromna dieta białkowa.
mamiroma4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 11:54
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 74
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: klata nie chce rosnac ;/

160-170gr [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] wiec raczej dosc po tym co wszyscy pisali i malej analizie mojego trenuingu to juz wiem co było zle.
1. TECHNIKA
2 wiecej dodtaniego skosu mniej plaskiej i darowac sobie ujemny skos
3 cwiczenia rozciagajace klatke piersiawa

mysle ze jak sie zastosuje do tych 3 pkt to pojdzie w gore, zaczne prowadzic dziennik treningowy tu na stronce wiec bd na bierzaco pisal o postepach i efektach treningu i diety
Damian159 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 12:58
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar pawel42wawa
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 052
Podziękował: 41
Dostał 82 razy "Dzięki" w 82 postach
Domyślnie Odp: klata nie chce rosnac ;/

Może to jakoś pomoże. Bo jak widzisz - porad jest mnóstwo i w każdej jest coś wartościowego. A może spróbuj z kimś bardziej "zaawansowanym" zrobić wspólny trening. Może on dopatrzy się jakiś mankamentów i coś usprawni.

Ostatnio edytowane przez TELEWIZOR ; 08-11-2014 o 14:02
pawel42wawa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 13:35
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: klata nie chce rosnac ;/

Wszystko fajnie ,ale linki do konkurencji chyba nie są zbyt dobrym pomysłem Kolega już dostał tyle porad na temat klatki ,że na pewno mu urośnie.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 14-11-2014, 17:15
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 74
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: klata nie chce rosnac ;/

zgadam sie z kolega wyzej, zastosowalem sie do porad, zrobiłem klate na dodatniej i plaskiej plus baterflay i rozpietki i w koncu był efekt, mega zakwasy dodam ze wyciskanie staralem sie silowo robic i pamietac o technice. dzieki za wszystkie rady i pozdrawiam
Damian159 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-11-2014, 00:08
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar mamiroma4
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 1 058
Podziękował: 69
Dostał 39 razy "Dzięki" w 39 postach
Domyślnie Odp: klata nie chce rosnac ;/

Bardzo ważne jest zachowanie odpowiedniego kąta wykonywanych ćwiczeń tzn. np. rozpiętki w siadzie na maszynie , im wyżej uniesiesz dłonie tym bardziej pracuje górna część klatki,niżej ,dolna,analogicznie środek.
mamiroma4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-11-2014, 12:32
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 74
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: klata nie chce rosnac ;/

wiem, wiem staram sie przed kazdym cwiczeniem ogarnac je jak powinno technicznie wygladac staram sie o tym pamietac i potwierdzam to ze technika jest niesamowicie wazna, calkiem inne cwiczenie niz bezsensowne machanie ciezarem
Damian159 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
nie chce przytyć. PorcelanoweUsta Offtopic 11 05-03-2009 12:01
Kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje.. klinka Offtopic 19 24-02-2009 23:06
GG nie chce sie włączyć....:( Chiquita_xd Komputery & Technika 14 28-06-2008 16:48
Problem z Klata niechce RoSnac POMOCY!! LoLeQQ Trening i plany 8 16-06-2007 12:07
Problem z Klata niechce RoSnac POMOCY!! LoLeQQ Doping i sterydy 1 13-06-2007 09:11

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:59.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin