Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > RÓŻNE > Offtopic
Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku
stare 11-07-2007, 21:28
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Postów: 46
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie kick-boxing

Witam. Jestem początkującym zawodnikiem tej dyscypliny. Ma ktoś może dokładne opisy ciosów bądz filmy instruktażowe? Chce się oprócz treningów samodoskonalić w domu z góry dzieki
kontros1 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Wybierz jakość Body Attack!
stare 11-07-2007, 21:41
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 524
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: kick-boxing

Tu masz stronkę z bardzo przejrzyście przedstawionymi technikami (dobre dla początkujących, niezależnie od formuły):
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] jak masz jakieś pytania odnośnie KB to podbij do mnie na gadu

p.s. w dziale prezentacja omówione faza po fazie
kabeu jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 11-07-2007, 22:43
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Postów: 103
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: kick-boxing

muay thai jest lepsze a nie zadne kick boxingi i karate jakies wejscie smoka itp idz na muay tam bedziesz mial wycisk
mlody16 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 11-07-2007, 23:41
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Jan 2007
Postów: 1 606
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: kick-boxing

Co ty pierd****??? To i to jest podobne tylko że w muai thai masz użycie łokci i kolan dozwolone.Chcesz wycisk??? To zapisz sie na mma tam jest prawie wszystko dozwolone
Adi19 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 12-07-2007, 06:49
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 524
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: kick-boxing

młody a ty masz pojęcie wogóle o muai thai,kickboxingu czy karate? czy po prostu przepisujesz to co zasłyszysz od jakiś żółtodziobów? muai thai jest teraz w modzie, przyznam jest skuteczne, nawet bardzo co nie oznacza że kb jest "wynalazkiem", wiem ponieważ trenowałem thaiboxing dwa lata z hakiem, a obecnie trenuje kickboxing, a karate? weź takiego Łukasza Jarosza, zaczynał od karate (kickboxing od bodajże 2001r.) i rozbiłby każdego polskiego zawodnika Muai Thai. Wniosek z tego taki że każda sztuka walki ma swoje zalety i każdą warto trenować, pozostaje tylko wybór którą, KB jest jednym z najlepszych wyborów
kabeu jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 12-07-2007, 08:42
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Postów: 46
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: kick-boxing

Mi tam sie podoba kick-boxing muai thai jest może troche efektowniejszą dyscypliną, ale jestem początkującym zawodnikiem i kb wydał mi się łatwiejszy w opanowaniu podstaw a droga do doskonałości przede mną daleka... jeszcze raz prosze, gdyby ktoś miał jakieś filmy instruktarzowe to byłbym wdzięczny KABEU zapodaj swoje gg
kontros1 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 12-07-2007, 14:50
cm4
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 1 445
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: kick-boxing

mma wiesz mosza byc podstawy,nie ma mowy ze to lub to jest lepsze,kick jest dobry i taj jest,obcenie trenuje taja i jest git(no i boks i bjj dodatkwo) ale nei mozesz mowic ze kick lipa,co do jarosza fakt dorby typ ale nie mow ze byl dal rade slowinskiemu czy simonidesowi(jak by byl w jego wadze) pozdro
cm4 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 12-07-2007, 16:30
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 524
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: kick-boxing

CM stawiam wiadro nadrolonu że dałby radę nie ma obecnie w Polsce mocniejszego low kicka, oczywiście szacunek zarówno dla Rafała jak i Pawla ale walkę podjąć mógłby jedynie Rządek, zresztą nie ma co gdybać, moje gg 5722201
kabeu jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 12-07-2007, 17:42
Użytkownik
Super Expert
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Postów: 1 604
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: kick-boxing

Mlody co ty mozesz wiedziec o KB czy karate. Ja jestem po kilku latach karate i powiem ci ze to nie bylo przedszkole, wiec zanim sie wypowiesz w taki sposob to sprawdz na sobie!!
__________________
"jesteś panem swego ciala - wybór należy do ciebie, wybór między iglą a tabletką"
martl jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
stare 12-07-2007, 21:02
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Apr 2007
Postów: 103
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: kick-boxing

heeh tak sie skalda ze akurat od 9 roku zycia do 14 cwiczylem karate wiec wiem cos na ten temat (wiem ze bylem mlody ale mam duzo osiagniec w swoich kategoriach w kata i w kumite) potem byla przerwa krotka i chodzilem prawie 2 lata na muay i zrezygnowalem na kazdym treningu byl niezly wycisk mialem duzo kontuzji zbity mostek zlamany palec i slamany piszczel i duzo innych stluczen ale nie przez to zrezygnowalem poprostu w glowie silka tylko teraz. Zalezy tez od klubu czy dobry jest czy slaby ale bylem na treningach KB i wygladaly smiesznie poprostu porownujac do treningow muay gdzie sa praktycznie same sparingi dla mnie nie do porownania a karate to juz wogole parodia - to moje zdanie.
ktos pisal o jakims lukaszu jaroszu i co z tego ze jest dobry ja mowie jak treninigi karate wygladaja nawet te dobre to jest pajacowanie a nie walka
spoko jak by trenerem byl ten jarosz to moze dobrze treningi by wygladaly w co watpie karate to nie tylko sparinig to jest duzo techniki sie tam uczy i spokoju kata i inne *******y ktore mi sie znudzily przez te 5 lat trenowania karate
mlody16 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Dzięnik Treningowy Macieja Grzegorzewskiego (zawodnik kadry narodowej k-1,low-kick) Human-gym HiTec Nutrition 97 26-12-2012 12:22
meta na kick-a? delpier2 Cykle 8 27-09-2007 12:02
G-KICK™ rekin888866158 Suplementy i odżywki 44 07-09-2007 20:44

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:41.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin