Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
stare 11-02-2006, 12:13
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Postów: 195
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Kasza gryczna

Czy myślicie ,że po dobrym treningu wystarczy jedna saszetka kaszy gryczanej?
sniper123456 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
BODY ATTACK SOSY ZERO
stare 11-02-2006, 14:21
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar zibi-gangsta
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Postów: 22
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Kasza gryczna

Bezpośrednio po treningu carbo, a następny posiłek kasza + mięso jak najbardziej może być.

Pozdro.
zibi-gangsta jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 11-02-2006, 22:26
Użytkownik
Expert
 
Avatar Konsument1Rzedu
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Postów: 631
Podziękował: 0
Dostał "Dzięki" 1 raz w 1 poście
Domyślnie Odp: Kasza gryczna

Moze byc kasza, ale lepiej ryz lub makaron, bo niezawieraja tluszczy
__________________
Coco Jambo i do przodu
Konsument1Rzedu jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 12-02-2006, 08:41
Użytkownik
Expert
 
Avatar oskkep
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Postów: 793
Podziękował: 0
Dostał "Dzięki" 1 raz w 1 poście
Domyślnie Odp: Kasza gryczna

kasza noze byc
__________________
Trenuj ponad ból śmierć będzie twoim jedynym wybawieniem
oskkep jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-02-2006, 22:32
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Dymmm
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Postów: 275
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Kasza gryczna

heh to zalezy czy sie najadasz tym 1 workiem i czy robisz mase? bo akurat dla mnie to mało by było troche i pewnie dla wielu z tąd tez
Pozdro
__________________
No Pain - No Gain
Dymmm jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-02-2006, 11:33
Użytkownik
Expert
 
Avatar Damian Silni
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Postów: 535
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Kasza gryczna

do tej kaszy koniecznie jakies mięso i surówka- wtedy wystarczy, ale na 2 godziny! jest jeszcze jeden warunek- nie ważysz wiecej niż 80 kg. jesli tak wtedy powinieneś zjeść 150-200 gramów (2 worki)
Damian Silni jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
kasza cornello Odżywianie i dieta 7 12-11-2007 19:57
ryż i kasza jarek12345 Odżywianie i dieta 2 23-06-2007 09:10
Kasza manna. gotibandit Odżywianie i dieta 7 13-11-2006 18:28
Kasza:) rambuz Odżywianie i dieta 6 13-03-2006 14:39

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:00.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin