Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Zdrowie i uroda
stare 29-12-2007, 12:39
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar princessa.1982
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Postów: 1 524
Podziękował: 10
Dostał 30 razy "Dzięki" w 30 postach
Domyślnie Fitness a rozwój mieśni...

W jaki sposób różne popularne diety wpływają na przyrost mięśni?
Wiele znanych i powszechnie stosowanych diet raczej hamuje przyrosty,niż je stymuluje. Dzieje się tak dlatego, że ich głównym celem jest redukcja wagi ciała, a nie spalanie tłuszczu. Część z nich pozbawia organizm tkanki mięśniowej, która w głównej mierze uczestniczy w procesach przemiany materii i spalania tłuszczu. Diety tego rodzaju wywołują także zbyt szybki spadek wagi, co powoduje, że organizm uruchamia reakcję obronną i stara się zachować jak najwięcej tłuszczu. Specjaliści od spraw żywienia twierdzą, że w przypadku redukcji przyswajalnych kalorii do 800-1200 dziennie, czyli poniżej niezbędnej dawki, organizm zaczyna "zjadać" swoje własne mięśnie, aby zdobyć "paliwo". Jeśli ograniczysz spożywanie kalorii do 1200 (lub jeszcze mniej), tracona waga w ok. 45% będzie ubywać z tkanki mięśniowej. Diety niskokaloryczne powodują tak duży spadek masy mięśniowej zamiast tłuszczowej, że ludzie, którzy je regularnie stosują, narażają swoje ciała wręcz na otyłość, a odchudzanie jest tylko pozorne.


Jaki rodzaj diety najlepiej stymuluje wzrost mięśni?
Najlepsza jest dieta uboga w tłuszcze nasycone. Ważna jest także zawartość [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] . Nasze ciało wykorzystuje [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] do budowy i regeneracji mięśni. Wszystkie funkcje organizmu, od mrugania powiekami po budowanie mięśni czworogłowych, są kontrolowane przez tysiące różnych enzymów. A wszystkie enzymy to [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] . Ponad 98% molekuł, tworzących twój organizm podlega procesowi wymiany co roku. W ciągu 6 miesięcy twoje bicepsy, składniki krwi, enzymy, a nawet elementy struktury twoich genów są niemal w całości wymieniane. W rzeczywistości skład organizmu jest determinizowany przez to, co jesz. Twoje ciało, na dzień dzisiejszy, jest w całości zbudowane z tego, co zjadłaś w ciągu ostatniego półrocza. Jeśli zależy ci więc żeby zbudować ładną i mocną sylwetkę, musisz spożywać produkty zawierające białko wysokiej jakości. Możesz je przyswajać zarówno w posiłkach, jak i w postaci suplementów. Pamiętaj jednak, że to nie same proteiny wywołują wzrost mięśni. Wynika to z zapotrzebowania mięśni na proteiny, które pojawiają się po odbyciu dużego wysiłku fizycznego. Jeszcze nikomu nie przybył nawet kilogram mięśni po tym, jak po prostu wypił shake'a proteinowego albo zjadł dużo białek z jajek. Mięśnie rosną w wyniku wykonanych ćwiczeń.



Jaki rodzaj ćwiczeń daje najlepsze i najszybsze rezultaty?
Trzeba mieć dystans, jeśli chodzi o ćwiczenia na maszynach, gdyż zapewniają one równowagę podczas treningu. To sprawia, że czynnik stabilizujący mięśnie w ogóle nie bierze w tej pracy udziału. W efekcie organizm nie spala tylu kalorii, ile spaliłby, gdyby musiał pracować także nad zachowaniem równowagi. Na pewno warto polecić przysiady, wykroki, wyciskanie na ławce, wyciskanie zza głowy czy wiosłowanie w opadzie. Pamiętaj też o prawidłowej formie ćwiczeń - to ma kolosalne znaczenie dla wzrostu mięśni. Powyższe ćwiczenia aktywizują większość mięśni w różnych fazach wykonywanych przez ciebie ruchów. Dzięki temu pozwalają spalić dużą ilość kalorii.


Jak często należy ćwiczyć poszczególne grupy mięśniowe?
Sam trening nie wpływa na rozrost mięśni. Następuje on dopiero podczas odpoczynku. Zbudowanie nowej tkanki mięśniowej zajmuje ok. 5-8 dni jeśli w tym czasie nie odbędziesz kolejnego treningu, twoja siła powoli opadnie. Jeśli natomiast będziesz ćwiczyć co 5 dni, na pewno wywołasz rozwój mięśni.

magicsport.pl
__________________
Każdy z nas z prochu powstał i w proch się odwróci.

Lecz z każdego z nas można wyrzeźbić diament !!!
princessa.1982 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 13-11-2012, 07:44
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2012
Postów: 3
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Fitness a rozwój mieśni...

To make the muscles strong and prominent it is very necessary to do the workout as much as you can. If someone is in the initial stage and just start doing workout to make the muscle in the gym then it should do lite weight exercise for few day to make it's stamina for the heavy weight and the muscles.
ellen99 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Fitness Authority GRAND PRIX 210 Fitness Model Poland 2010 Łukasz Kulturystyka w Polsce 1 30-05-2012 12:18
Plan ćwiczen + Ćwiczenia na szybki przyrost mieśni , Pomocy.! Blue14 Trening i plany 3 13-06-2011 18:02
Fitness - przeciwskazania Arnold Zdrowie i uroda 1 06-04-2011 11:06
MP Fitness Dzieci i Otwarty Puchar KRAKOWA w Kult. Klasycznej i Fitness Sylwetkowym Atalanta Kulturystyka w Polsce 9 12-11-2010 13:25
TRENING WYDOLNOŚCIOWY A ROZWÓJ MIĘSNI. Roderick Henderson p4wc10 Trening i plany 0 30-12-2009 12:38

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:26.
Body Attack Sports Nutrition
HiTec Nutrition - Odżywki dla sportowców
Kelton - Sprzęt do  siłowni, kulturystyczny, ławeczki
Activlab
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin