Elementarz ćwiczeń aktywnej kobiety - cz.4

Wrzuć na FacebookWrzuć na BlipWrzuć na WykopDrukujPowiadom znajomegoShare

Data napisania/wstawienia: 19. Kwiecień 2010 Dodane przez: KO Team
CZĘŚĆ 1, CZĘŚĆ 2, CZĘŚĆ 3

...

Korzyści i zapotrzebowanie na białka u aktywnych kobiet:
"Absurd!" Tak brzmiała moja pierwsza myśl podczas czytania popularnej książki do odchudzania dla kobiet. To było odrzucające. Jogurt, płatki, kawa i szklanka soku na śniadanie. A co z białkiem? Oczywiście, jogurt posiada niewielkie ilości białka, ale nie wystarczająco dużo, żeby zapewnić energię, uczucie nasycenia i prawidłowe składniki odżywcze, które potrzebuje aktywna kobieta.
Nadszedł czas, żeby położyć kawę na ławę! Trzeba pozbyć się tych przestarzałych bajek na temat diet. Tak jak paliłyśmy staniki na stosie w latach 60-tych walcząc o równouprawnienie, spalmy teraz stare podręczniki do odchudzania i dowiedzmy się, na czym to wszystko polega. Kobiety potrzebują białek!
   
"Potrzebujesz białka do utrzymania mięśni, energii, a nawet do straty tłuszczu", wyznaje Jen Hendershott, dwukrotna Ms Olympia, Międzynarodowa Mistrzyni Fitness i rzecznik prasowy PGN Nutrition, twórcy Whey Sensible.
Niestety, białko jest często zapominanym w dietach dla kobiet składnikiem odżywczym. Z niewiadomych powodów ludzie uważają, że kobiety nie muszą kłaść nacisku na dostarczanie organizmowi białek. Postaram się teraz wytłumaczyć, jak to naprawdę jest.
Białka składają się z aminokwasów, "cegieł" wielu tkanek w ciele człowieka, w tym mięśni. Niektóre aminokwasy są "niezbędne", co oznacza, że ciało ludzkie nie może ich wytworzyć i należy je przyjmować w pożywieniu. Gdy ćwiczysz, rozkłada się tkanka mięśniowa. W celu regeneracji wspomnianej tkanki mięśniowej, wyrobienia beztłuszczowych mięśni i nabrania siły, musisz dostarczyć organizmowi potrzebnych do regeneracji białek.
   
Jeśli nie przyjmujesz wystarczająco dużo protein, Twoje ciało nie będzie posiadało wystarczającej ilości aminokwasów, a szczególnie tych niezbędnych do prawidłowej pracy i regeneracji po treningach. Skąd organizm ich sobie dostarczy? Oczywiście, z tkanki mięśniowej i cała ta praca pójdzie na marne.
   
Oprócz tego, że proteiny i aminokwasy są niezbędne do prawidłowej regeneracji po treningach, są one również ważne z
...
Lubisz Kulturystykę Online? Wesprzyj Nas! Zajrzyj na jeden z naszych sklepów:
Kulturystyka Online Sklep - Nasz oficjalny sklep. Znajdziesz tam wiele supli w niskich cenach!
Muscle Zone - Z kodem "KULT-B7" teraz wszystko 7% taniej!!

Zapraszamy również do śledzenia nas na: Facebooku oraz Instagram