Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Dzienniki treningowe
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 17-07-2012, 11:35
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 20
Dostał 21 razy "Dzięki" w 21 postach
Domyślnie Dziennik treningowy

Siemanko
O dziś będe wstawiał tutaj moje postępy w treningach, suplementacji i diety. Opisuje wszystko z dnia poprzedniego bo tak jest o wiele łatwiej
Na początek kilka informacji o mnie:
19 lat, 184 cm wzrostu, 73 kg wagi, staż treningowy - 6 miesięcy.
Od 3 tygodni jestem na mojej pierwszej redukcji. Wcześniej przez jakieś 5 miesięcy robiłem mase. W profilu mam wage 76 kg bo tyle ważyłem kiedy zakładałem konto na tej stronie. Byłem już wtedy na redukcji, w okresie masy ważyłem 79 kg, udało mi sie już zrzucić 6 kg i widać już zarysy mięśni brzucha, a inne też coraz lepiej sie uwidaczniają.
Chodzę do Technikum, już 3 lata mam za sobą, a przede mną ostatni rok. Teraz wakacje więc mam sporo wolnego czasu który wykorzystuje na treningi i lepiej moge kierować też dietą.
Moje wymiary ( przed przystąpieniem do redukcji )
ramie - 35 cm
klatka - 98 cm
talia - 79 cm
biodra - 89 cm
udo - 56 cm
łydka - 39 cm
przedramie - 30 cm
Planuje na wakacjach robic redukcje przez te 2 miesiące, a później cały rok masa
Marek11 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 17-07-2012, 12:28
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 20
Dostał 21 razy "Dzięki" w 21 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy

Wczoraj ćwiczyłem Plecy, biceps. Generalnie na rzeźbie dużo mieszam i zmieniam troche treningi z tygodnia na tydzień
Rano Aeroby - pojeździłem sobie na rowerze Przed aerobami na czczo 10 g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i Cleanburexin.
1 Posiłek - 80 gr płatków owsianych + 1 banan
2 Posiłek - 2 kromki razowca + ok 80 gr twarogu, 1 pomidor
3. posiłek przedtreningowy - 100 gr ryżu brązowego + 3 jajka sadzone
Trening:
- Wiosłowanie sztangą 4 serie 12/10/8/6 przerwy 90 s
- Seria łączona - Wiosłowanie końcem sztangi + wiosłowanie sztangielką w podparciu o ławke - 3 serie, przerwy 60 s
- Wiosłowanie sztangielkami leżąc na ławce przodem - 3 serie przerwy 60 s
- Odwrotne rozpiętki ( tylny akton barków) leżąc przodem - 3 serie, przerwy 60 s
- Seria łączona - uginanie przedramion ze sztangą łamaną + naprzemienne uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc - 3 serie przerwy 90 s
- Uginanie przedramienia ze sztangielką w podporze o kolano - 3 serie przerwy 90 s
Bezpośrednio po treningu 10 gr Bcaa i Cleanburexin
Postanowiłem eksperymentować i zrobić aeroby także po treningu gdyż miałem cały dzień wolny
45 minut Aerobów - wolny bieg
4 Posiłek - jakieś pół godziny po aerobach - 150 gr piersi z kurczaka z warzywami - buraki tarte, pomidor, cebula
Ostatni posiłek zjadłem o 19:30 nie było więc sensu jesć jeszcze piątego posiłku, więc piłem jedynie wode i wypiłem zieloną herbate
Marek11 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-07-2012, 14:24
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy

Dobrze, ze zmieniasz treningi bede sledzil.
__________________
Zapraszam wszystkich do sledzenia i polubienia mojego fanpage - https://www.facebook.com/pages/IFBB-...1568329?ref=hl
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-07-2012, 11:50
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 20
Dostał 21 razy "Dzięki" w 21 postach
Domyślnie Wtorek - Pracowity dzień

Tak, zmieniam głównie partie które ćwicze, bo jeżeli chodzi o konkretne ćwiczenia to nie ma zbyt wielu możliwości bo mieszkam na wsi, i moja siłownia nie ma żadnych maszyn. Mam jedynie wolne ciężary, ławke z skosem dodatnim i moge też zrobić ujemny.
Wczoraj miałem pracowite popołudnie, bo taka sprawa, że z kumplami bawimy sie w zespół muzyczny. Przewoziliśmy sprzęt do szwagra gdzie teraz będziemy sobie próbować. Gramy ogólnie pojętą muzyke rockową. Ja gram na basie. Muzyka to moja druga pasja, obok kulturystyki. Po treningu wróciłem do domu zjadłem posiłek i zaraz pojechałem do szwagra na próbe. Aerobów nie robiłem, rano padało, a nie mam dostępu do bieżni w domu ( niestety ), a po treningu siłowym, próba z chłopakami była dla mnie aerobami. Dieta wyglądała tak:
1. placki owsiane ( od Michała z kuchni MD odgapiłem ) - ok. 80 g płatków owsianych, 4 jajka, 30 g migdałów, 1 jabłko, łyżka oliwy, ok 50 g mąki
2. miska zupy warzywnej, 2 placki ze śniadania bo sporo tego wyszło i nie dałem rady wszystkiego na raz, łyżka oliwy
3, Posiłek przed treningowy - 100 g ryżu brązowego, 2 jajka, 3 łyżki buraków tartych
30 min przed treningiem 2 kaps Cleanburexin
Trening:
Klatka - wyciskanie sztangi na płaskiej 4 s 12/10/8/5
- Seria łączona - wyciskanie hantli skos dodatni + rozpiętki sztangielki skos ujemny 3 s, przerwy 60 s
- rozpiętki skos dodatni 3 s, przerwy 60 s
Triceps - Wyciskanie francuskie ze sztangą siedząc - 4 s przerwy 90 s
Brzuch - brzuszki ze skrętem tułowia 3 s przerwy 60 s
- spięcia brzucha leżąc z uniesionymi nogami 3 s, przerwy 60 s
- seria łączona - unoszenie nóg leżąc + rowerek - 3 s przerwy 60 s
- skłony boczne ze sztangielką 3 s przerwy 60 s
Brzuch porządnie zrobiłem wczoraj. W każdej serii robiłem 20 do 30 powtórzeń, w serii łączonej po 15
4 Posiłek - 150 g piersi z kurczaka gotowanej, warzywa - buraki tarte, pomidor
Znowu nie jadłem 5 posiłku przez próbę zespołu. Zastanawiam sie czy nie za mało jem, i czy masa nie spadnie. Oczywiście po treningu 10 g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Marek11 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-07-2012, 13:34
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy

No tak sam tez mieszkalem na wsi i wiem jak to jest korzystac z wlasnej silowni. Ale zawsze mozna fajnie pokombinowac i wyjdzie cos fajnego
__________________
Zapraszam wszystkich do sledzenia i polubienia mojego fanpage - https://www.facebook.com/pages/IFBB-...1568329?ref=hl
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-07-2012, 13:35
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy

Polecam filmik silowni Adama Adamskiego ladnie wymyslil sobie brame :P
__________________
Zapraszam wszystkich do sledzenia i polubienia mojego fanpage - https://www.facebook.com/pages/IFBB-...1568329?ref=hl
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-07-2012, 11:40
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 20
Dostał 21 razy "Dzięki" w 21 postach
Domyślnie Środa

Wczoraj zrobiłem trening nóg, także nie robiłem tego dnia aerobów. Trening nóg jest jednym z moich ulubionych treningów, no może poza bicepsem i barkami, które fajnie puchną. Dziwi mnie jednak to, że wiele osób nie chce trenować nóg, lub nie przykłada się do tego za bardzo.
Ja nogi ćwicze zawsze ostro, na 100 %. Moim ulubionym ćwiczeniem są przysiady ze sztangą z tyłu na barkach. Jest to moje podstawowe ćwiczenie na czworogłowe uda. Z powodu braku maszyn jest problem z ćwiczeniami na dwugłowe uda - podstawowym jest martwy ciąg na prostych nogach.
Dieta i trening wyglądały tak:
1. 200 g jogurtu naturalnego, 50 g musli, 1 jabłko
2. 4 kromki chleba razowego z ok 100 g twarogu, 1 łyżka oliwy z oliwek
3. 100 g ryżu białego, 2 jajka sadzone, troche warzyw
Trening:
Czworogłowe uda - przysiady ze sztangą z tyłu na barkach - 5 s, 12/12/10/8/7
- Seria łączona - wyprosty nóg siedząc + wejścia na podwyższenie ze sztangielkami 3 s, przerwy max 60 s
Dwugłowe uda - Seria łączona - martwy ciąg na prostych nogach + w leżeniu przodem naprzemienne unoszenie wyprostowanych nóg, 3 s przerwy max 60 s
Łydki - wspięcia na palce stojąc ze sztangą na barkach - 3 s, 20/18/16
- wspięcia na palce siedząc - 3 s - 30/25/20
Po takim treningu nogi były cholernie zmęczone, ale właśnie dlatego mogłem być zadowolony.
4. placek z siemia lnianego + 2 jajka + troche płatków owsianych ( ok 30 g ) + 30 g migdałów
5. 150 g piersi z kurczaka gotowanej z warzywami.

Jak widać zwiększyłem tego dnia liczbę posiłków do 5, ostatni posiłek zjadłem około godziny 20:50, bez węglowodanów.
Marek11 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-07-2012, 11:43
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar princessa.1982
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Postów: 1 524
Podziękował: 10
Dostał 31 razy "Dzięki" w 31 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy

Super witamy na pokładzie

będę śledziła
__________________
Każdy z nas z prochu powstał i w proch się odwróci.

Lecz z każdego z nas można wyrzeźbić diament !!!
princessa.1982 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-07-2012, 09:11
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 20
Dostał 21 razy "Dzięki" w 21 postach
Domyślnie Czwartek 19.07

Właśnie siedze przed kompem i przymierzam sie do porannego cardio. nie robiłem go od Poniedziałku. We Wtorek sobie odpuściłem, Środa były nogi więc cardio nie opłacało sie robić, a wczoraj czułem rano, że nie ma co cardio robić bo nogi dostały ostro w kość poprzedniego dnia i czułem to.
Wziąłem spalacz z [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i za jakieś 20 minut ide pobiegać. Wczoraj przetrenowałem barki, kaptury i brzuch na siłowni.
1 Posiłek - 100 g płatków owsianych zalanych kawą
2. 200 g jogurtu naturalnego z odrobiną płatków owsianych, 100 g serka wiejskiego
3. 100 g makaronu + 180 g piersi z kurczaka
Trening:
Barki - wyciskanie sztangi zza głowy - 3 s 12/10/8
- unoszenie sztangielek bokiem stojąc - 3 s po 12 przerwy 60 s
- podciąganie sztangielek do klatki stojąc - 3 s po 15 przerwy 60 s
- unoszenie sztangielek w przód siedząc na ławce skośnej - 3 s po 12/10/10
Kaptury - szrugsy ze sztangą trzymaną z tyłu - 3 s po 12
- szrugsy ze sztangielkami siedząc na ławce skośnej - 3 s po 12
Brzuch - spięcia brzucha + unoszenie kolan do brzucha ( takie ćwiczenie podobne do któregoś z 6 weidera ) 3 s
- seria łączona - rowerek leżąc + nożyce poziome 3 s

4. placek z: 2 jajka, 40 g siemia lnianego, 50 g płatków owsianych
5. 3 kromki razowca z ok 150 g twarogu chudego

Nie mogłem powstrzymać sie od zjedzenia tego chleba razowego na kolacje, bo kupiłem sobie taki pyszny z just fita
Marek11 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-07-2012, 10:56
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: Dziennik treningowy

W ciekawy sposob wcinasz platki owsiane
__________________
Zapraszam wszystkich do sledzenia i polubienia mojego fanpage - https://www.facebook.com/pages/IFBB-...1568329?ref=hl
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
KierownikImprezy otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
Marek11 (17-08-2012)
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Dziennik treningowy bamse21 bamse21 Dzienniki treningowe 657 17-03-2015 18:33
Dziennik treningowy - gustlik123 gustlik123 Dzienniki treningowe 29 26-05-2012 19:39
Dziennik treningowy MF Michał Trening i plany 3 20-05-2012 18:24
Dziennik treningowy - Pedro Pedro Dzienniki treningowe 2 04-03-2012 21:03
Dziennik treningowy - Skerx Skerx Dzienniki treningowe 41 30-09-2011 21:56

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:22.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin