Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Dzienniki treningowe
stare 15-07-2012, 18:17
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar bodytraining
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 59
Podziękował: 1
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Droga na szczyt-zycie fightera

Witam wszystkich uzytkownikow KO wydaje mi sie ze nie bylo tu dziennikow o podobnej tematyce dlatego chcialem podzielic sie z wami takze treningami, dieta i trybem zycia nie tylko kogos uprawiajacego kulturystyke ale kogos kto laczy to z treningami na macie. Kulturystyka w tym sporcie jest ukierunkowana zupelnie inaczej treningi wygladaja duzo dynamiczniej duzo szybciej ale to zalezy takze w duzej mierze od okresu w jakim jestem. Czy jest to okres startowy czy okres w ktorym dokladam masy aby pozniej zapewnilo mi to wiecej sily np. w klinczu kiedy to liczy sie kto ma wiecej krzepy i kto kogo rzuci. Takze witam wszystkich a teraz przejde do mojego splitu treningowego.

-poniedzialek; silownia
-wtorek; trening MMA
-sroda; silownia
-czwartek; MMA
-piatek; MMA
-sobota; kondycja pod MMA laczona z treningiem BJJ( sparini w parterze)


-Treningi MMA wiadomo kazdy inny kazdy tak samo wyczerpujacy i zblizajacy do wymarzonej formy.

-Trening na silowni wyglada w sposob nastepujacy:
poniedzialek
>klatka+rece+brzuch
klatka( wyciskanie skos w gore 4x 20-12, sciaganie linek wyciagu 3x 15-12, rozpietki 3x 10 w superserii z przenoszeniem hantelki za glowe w lezeniu 3x10)
>biceps(uginanie przedramienia z hantla siedzac na laweczce skosnej z zatrzymaniem w fazie koncowej ze spieciem 3x15-12, uginanie mlotkowym chwytem 3x15-12, uginanie przedramion z linkami wyciagu 3x10)
>triceps( prostowanie ramienion z linka wyciagu 4x 20-12, uginanie francuskie 3x 15-12, pompki na poreczach 3x10)

sroda
>plecy( podciaganie na drazku 4x 15-10, sciaganie linku wyciagu gornego waskim chwytem 3x15-10, wioslowanie sztanga lub hanta 4x 12-10, przyciaganie uchwytu wyciagu gornego do bioder 4x 10, lawka rzymska 3x15)
>barki( wyciskanie hantli 4x 12-10, unoszenie hantli na boki 3x 12-10, podciaganie sztangi szerokim chwytem 3x10, unoszenie hantli na tyl barkow w opadzie 4x 12-10)


Jak juz wspomnialem teraz jestem w okresie pozastartowym takze dokladam masy. W okresie zawodow zmieniam trening na obwodowe ktore przygotowujamnie do wytrzymania 3x5 min rund.


----Dieta
1.zmielone platki owsiane( 100g) , 30 g odzywki bialkowej ja uzywam ISOLATE 100 firmy [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] polecam smak czekolada z truskawka rewelacja, 10 g oliwy z oliwek
2,3,4. 70 g ryzu, 200 g piersi z kurczaka, 100g warzyw, 10 oliwy z oliwek( 4 posilek to przedtreningowy)
5. 30 g ISOLATE 100 + 60 g carbo nox
6. 200 g piersi z kurczaka+ 20 g oliwy z oliwek+ 100g warzyw


-----Suplementacja
do sniadania( ISOLATE 100)+ cynk,magnez,omega3,zelazo, zen szen,kompleks witamin
przed treningiem( 15 g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] )+ L-karnityna
po treningu( ISOLATE 100+ 60 g carbo nox+ 10 g BCAA)
przed snem( 10 g BCAA)+ 10 g proszku zasadowego, magnez
bodytraining jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-07-2012, 18:42
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar KierownikImprezy
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 3 801
Podziękował: 0
Dostał 113 razy "Dzięki" w 113 postach
Domyślnie Odp: Droga na szczyt-zycie fightera

Ja to nie jestem w stanie tej oliwy z oliwek przelknac, albo zjesc z nia posilek, wole maslo orzechowe albo orzechy. Ale dzienniczek bede sledzil !
__________________
Zapraszam wszystkich do sledzenia i polubienia mojego fanpage - https://www.facebook.com/pages/IFBB-...1568329?ref=hl
KierownikImprezy jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-07-2012, 19:49
Moderator
Super Expert
 
Avatar Arnold
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 56 213
Podziękował: 141
Dostał 603 razy "Dzięki" w 592 postach
Domyślnie Odp: Droga na szczyt-zycie fightera

Jedziesz z tematem bo ciekawie się zapowiada ! Będę po cichaczy zaglądał. POWODZENIA !
__________________
Najlepszy portal kulturystyczny w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/
Najlepszy sklep z odżywkami w Polsce - http://www.kulturystyka-online-sklep.pl/
Najlepsze forum kulturystyczne w Polsce - http://www.kulturystyka-online.pl/fo...urystyczne.php
Arnold jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-07-2012, 20:20
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar bodytraining
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 59
Podziękował: 1
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: Droga na szczyt-zycie fightera

Ja osobiscie problemow nie mam z oliwa z oliwek ale wyprobowalem wiele olejow i w takiej sytuacji moge polecic olej rzepakowy bardzo dobry w smaku. A najlepiej uzywac oleju lnianego. Jego zalet mozna by wymieniac pelno i zdecydowanie jest najdrowszy ze wszystkich zdrowych tłuszczy.
bodytraining jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 15-07-2012, 20:41
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar bodytraining
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 59
Podziękował: 1
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: Droga na szczyt-zycie fightera

Dzisiaj w zwiazku z tym ze bylem u mojej rodzinki na wsi to nie moglem tego wykorzystac. Nie ma to jak dobry trening w terenie. Padło na trening nóg. Jako rozgrzewke wykonalem wyskoki z przysiadu 2x20 i 2x15. Powoduje to dobre ukrwienie komorek miesniowych przed mocnym treningiem nog. Oprocz tego wykonalem 2x20 wskokow na skrzynke co zapewnilo mi dobra rozgrzewke i przygotowanie do treningu nog. Pierwszym cwiczeniem jakie wykonalem bylo przysiady dzisiaj w wersji bez sztangi bo byl to pal drzewa z 2 wiaderkami pasku Wagowo jednak nie odstawal to sztangi na silowni. Takie urozmaicanie treningu uwazam za bardzo korzystne dla rozwoju miesni i dla urozmaicenia monotonni. Wykonalem tego:
4x15-10 i po tym cwiczeniu moje nogi byly juz dosyc ciezko skatowane szczegolnie ze rozgrzewka takze byla bardzo intensywna.
2 ćwiczeniem byly syzyfki ciezkie 4 serie po 15 powtorzen dwie pierwsze i po 10 dwie kolejne. Polecam sprobowac to cwiczenie kazdemu nawet zamiast przysiadow ze sztanga bo swietnie pozwala wyczuc miesnie i znacznie lepiej rozciaga cwiczone miesnie nog. Dzieki temu cwiczeniu nawet hardgainerzy napewno dorzuca troche miecha na nogi. Ostatnim cwiczeniem byly wykroki chodzone ze wczesniej wspomiana sztanga Teraz byly to 3 serie 40krokow-1 seria, 30-2, 20-3. Po treningu jak zwykle przyjalem bialko, wegle w postaci carbo i duza dawke [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] bo 20g.

20 min pozniej posilek 70g ryzu,200 g piersi z kurczaka, 150g burakow swiezych od babci z ogrodka tym razem bez oliwy bo w posilku potreningowym ja zawsze eliminuje. Teraz zaraz spozywam ostatni posilek ktory sie sklada z samego kurczka 200g+100g warzyw+15g oliwy
bodytraining jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 16-07-2012, 18:23
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar bodytraining
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Postów: 59
Podziękował: 1
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: Droga na szczyt-zycie fightera

Obecne dni przyniosly troche deszczu zatem organizm i bardziej senny, ale trening na 110% zrobiony musi byc bez wzgledu na warunki atmosferyczne. Radze sobie z tym dobra dietka i odzywka przedtreningowa. Posilek przedtreningowy dzisiaj spozyłem na 1,5 godz przed treningiem i skladal sie z:
-70 g ryzu brązowego
-250 steka wołowego z grila
-15g oleju rzepakowego
-120 g brokułow

Pozniej pol godzinki snu, wstaje i biore L-karnitynke. Pol godzinki przed treningiem zazywam S.A.W. Zakupilem bo bardzo dobra ma reklame chcialem sprawdzic jak to jest z ta przedtreningowka w rzeczywistosci. I naprawde godna polecenia daje kopa i pol godziny po spozyciu az mnie nosi takze trening jest robiony na maksa. Ja osobiscie przymuje 15g czyli max dzienna dawke. Nie trzeba dlugo czekac na dzialanie argininy i beta alaniny ktore sa zawarte w sporej dawce w tym suplemencie. Chwile przed treningiem 10g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i jazda. Dzisiaj trening barków:
BARKI
1.wyciskanie hantelek 4x15-10
2.unoszenie hantli na boku w oparciu o lawke skosna z jedna noga na siedzisku laweczki( to cwiczenie akurat podejrzalem u Roberta Piotrkowicz i polecam swietnie czuc bok barkow przy tym) 3x 15-10
3. unoszenie chwytu wyciagu dolnego na przod barkow 4x10
4.Rozpietki odwrotne na "kobyłce" tak u nas na silce nazywamy rodzaj tej ławki 4x 15-10

BICEPS
1. Uginanie przedramion z hantlami w siedzeniu na ławeczce skosnej 4x 15-10
2.Uginanie sztangi 3x 12-10
3. Uginanie przedramion na modlitewniku z linka wyciagu dolnego 3x15-10

Po treningu krece 30 min aero na steperze na tetnie ok 130-140 niedlugo im blizej do zawodow bede rezygnowal z aero i wybieral trening interwałowy w terenie. Po treningu przyjmuję 15g BCAA, 60g carbo nox, 30g ISOLATE 100

Godzine później 200g kurczaka+150 g brokułow
Przed snem 200g kurczaka+150 g brokułow+20 g oleju rzepakowego
bodytraining jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Posiłek fightera bodytraining Przepisy na pyszne dania 1 08-05-2012 06:19
*****ne zycie Chlopak18 Offtopic 30 29-07-2009 23:21
To niszczy nam zycie KociaK Zdrowie i uroda 76 29-04-2009 18:42
glupie zycie kwiatuszek9314 Offtopic 18 31-07-2008 14:28
Jakie są najlepsze cwiczenia na szczyt bicepsa! zarski47 Trening i plany 6 05-04-2008 23:41

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:24.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin