Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 17-08-2013, 14:45
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Tsb-Tomek
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 7
Dostał 73 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Dla początkujących!!! Przyczytaj zanim zaczniesz trening

przy Twoim wzroście to nie dziwi mnie ból dolnego odcinka kręgosłupa..wzmocnij prostowniki ćwiczeniami bez obciążenia lub z małym obciążeniem..myślę ,że powinieneś ćwiczyć 3 czasami 4 razy w tygodniu..klata,triceps Plecy,biceps Barki,nogi i dużo jeść..odpowiednio zbilansowanych posiłków..bo inaczej nie nabierzesz masy mięsniowej.
Tsb-Tomek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-08-2013, 14:51
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Tsb-Tomek
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 7
Dostał 73 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Dla początkujących!!! Przyczytaj zanim zaczniesz trening

16 serii chcesz robić teraz ...a za dwa lata ile 25?? lepiej trzy ćwiczenia a porządnie a np. na biceps 3 serie ciężkie ze sztangą i np wznosy sztangielek na skośnej ławce 3x15pow. i styka tylko w skupieniu i z zaangażowaniem,poprawnie technicznie..
Tsb-Tomek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Tsb-Tomek otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
Mario_1945 (17-08-2013)
stare 17-08-2013, 15:04
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2013
Postów: 6
Podziękował: 3
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dla początkujących!!! Przyczytaj zanim zaczniesz trening

Dobrze zrozumiałem że na biceps 1 ćwiczenie z 3 seriami i koniec ? Wyciskanie sztangielek na ławce skosnej to chyba na klate ? Wiec może zamiast 16 serii na duze partie bede robił 12 ( 4 ćwiczenia po 3 serie ) a na małe partie 6 serii ( 3 ćwiczenia po 2 serie lub 2 ćwiczenia po 3 serie ) ???

A co do prostowników to wystarczy chyba 4 serie skłonów na ławeczce rzymskiej ?

Ostatnio edytowane przez Mario_1945 ; 17-08-2013 o 15:15
Mario_1945 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-08-2013, 15:35
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Tsb-Tomek
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 7
Dostał 73 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Dla początkujących!!! Przyczytaj zanim zaczniesz trening

zredukowałeś do odpowiedniej ilości..czytaj uważnie ..wznosy a nie wyciskanie..inaczej uginanie przedramion ze sztangielkami siedząc na skosnej ławce..i to ćwiczenie wykonujesz jako drugie w 3 seriach po 12-15 pow. a jako pierwsze uginanie przedramion ze sztangą w staniu i tu cięzkie serie z dużym obciążeniem 3serie po 6pow. tym sposobem pobudzasz włókna białe i czerwone w bicepsach..a do tego ćwiczysz je w różnym kącie co tez ma znaczenie
Tsb-Tomek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Tsb-Tomek otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
Mario_1945 (17-08-2013)
stare 17-08-2013, 15:42
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2013
Postów: 6
Podziękował: 3
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dla początkujących!!! Przyczytaj zanim zaczniesz trening

Ok , już rozumiem . Co do klaty to myślę że dla początkującego dobrymi ćwiczeniami będą : wyciskanie na ławce prostej , wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim , przenoszenie sztangielki w leżeniu i rozpiętki sztangielkami ( wszystko 3 serie ) . Plecy : skłony na rzymskiej , wiosłowanie , ściąganie drążka i rogów do klatki ( bo podciągać się na drążku na razie nie daję rady ) . Może być ?
Mario_1945 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-08-2013, 15:54
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Tsb-Tomek
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 7
Dostał 73 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Dla początkujących!!! Przyczytaj zanim zaczniesz trening

jeżeli chcesz wykonywać 12 serii to lepszym rozwiązaniem są trzy ćwiczenia w czterech seriach oczywiście moim zdaniem..można zmieniać trzecie ćwiczenie..np. klatka wyciskanie w skosie,wyciskanie w leżeniu..jako podstawowe i rozpiętki raz w poziomie,drugim razem w skosie,a czasem przenoszenie sztangielki..choć to ostatnie nie jest moim zdaniem dobre dla początkującego włączył bym to ćwiczenie po 4-6 tygodniach treningu lub wykonywał leżąc wzdłuż ławki..a nie w poprzek..jesteś po prostu za wysoki i pewnie masz długie rece ,nie zrobisz tego ćwiczenia jak należy..podobnie postepuj z plecami dwa główne ćwiczenia wiosłowanie i wyciąg szeroko z góry plus trzecie dowolne ćwiczenie..taka kombinacja daje urozmaicenie i treningi nie są monotonne
Tsb-Tomek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Tsb-Tomek otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
Mario_1945 (17-08-2013)
stare 17-08-2013, 16:00
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Aug 2013
Postów: 6
Podziękował: 3
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dla początkujących!!! Przyczytaj zanim zaczniesz trening

Ok , a co powiesz o wyciskaniu sztangi w skosie ujemnym ? Sporo też słyszałem o tym że dla początkującego ćwiczenia na maszynach i z wyciąganiem linki ( np ćwiczenia na klatkę w bramie czy wyciąganie drążków na plecy ) nie są odpowiednie , że powinienem robić praktycznie tylko ćwiczenia z wolnymi ciężarami , czy to prawda ?
Mario_1945 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 17-08-2013, 16:19
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Tsb-Tomek
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 353
Podziękował: 7
Dostał 73 razy "Dzięki" w 70 postach
Domyślnie Odp: Dla początkujących!!! Przyczytaj zanim zaczniesz trening

skos ujemny tylko dla wybrańców..uważam to ćwiczenie za niebezpieczne,domyślasz się co dzieje się w czaszce podczas tego ćwiczenia..masakra..można je zastąpić pompkami na poręczach w normalnej pozycji..w końcu na głowie nie chodzimy..maszyny jako uzupełnienie wolnych ciężarów jak najbardziej..np. co wykonywać na nogi? bez maszyn zostają tylko przysiady..linki na klatę w bramie są wspaniałym ćwiczeniem..widzisz maszyna maszynie nierówna i nie każdy się "wpasuje" to kwestia indywidualna..związana z budową anatomiczną
Tsb-Tomek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
3 dniowy trening dla początkujących Szymon M. Trening i plany 12 07-01-2016 07:14
Trening na mase dla początkujących Gpotsy Trening i plany 2 11-03-2012 19:08
Białko - przeczytaj zanim zaczniesz jeść !!! wbd Odżywianie i dieta 29 14-10-2009 14:06
Trening dla początkujących DamianK Trening i plany 10 15-08-2008 00:17
ZANIM ZACZNIESZ ZOBACZ bbobii Cykle 1 01-07-2006 18:08

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:45.
Body Attack Sports Nutrition
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin