Artur Szudrowicz
Iwona Kowalska
Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 26-01-2013, 18:25
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 13
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Dieta na mase porada

Witam,

W skrócie. Ćwiczę 4 razy w tygodniu trening na mase.

Dieta:
I posiłek: [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] + platki owsiane lub białko + jajka z buleczkami razowymi.
II posiłek: ryż lub makaron + kurczak (bądz inne miesko) + warzywa
-trening (po treningu białeczko) godzinke pożniej posiłek III
III posiłek: taki sam jak posiłek II
IV posiłek: taki sam posiłek jak II
V posiłek białko na noc + masło orzechowe bądz jakas inna przekąska

I teraz moje pytanie. Wszystko ładnie tylko po stosowaniu diety wywala mi lekko brzuch, zamiast iść w góre idz w dół Pytanie. Dlaczego?
Moj cel masa. NIe musi być czysta jak łza ale aby tak mocno nie wywalalo brzucha. Bardziej brzuch wywala niż jem smieci jak dawniej ;]
Scoobie jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-01-2013, 19:01
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 94
Podziękował: 0
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: Dieta na mase porada

Co do diety to ciężko jest mi Tobię pomóc, bo nie masz napisane ile masz BTW w diecie i jakiego [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] używasz,ale coś Ci ułożę.
Gdy się obudzisz możesz wypić przed posiłkiem tutaj odzywkę białkową, bo po poście nocnym gdy nic nie nie jesz to twój organizm jest wygłodniały i w takim przypadku dobrze jest uzupełnić szybko profil aminokwasów, oczywiście zakładając, że jest to hydrolizat bądź izolat serwatki.
1.Tutaj bym zastąpił odżywke białkową normalnym posiłkiem i zrobił jajecznice + płatki owsiane + troche zdrowych tłuszczy(nie wiem ile masz w diecie ich dlatego najlepiej jakbyś wyliczył), pamiętaj, że śniadanie jest bardzo ważne więc lepiej zjeść normalny posiłek, a jeżeli nie masz zbytnio czasu żeby smażyc jaja i jeść płatki osobno, możesz bardzo szybko przyrządzić placek.
2.ok, ale nie wiem czy smażysz kuraka czy gotujesz, jeżeli gotujesz to też dodaj źródło zdrowych tłuszczy.
- po treningu [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] (ale nie wiem jakie masz, jeżeli jest to izolat bądź hydrolizat serwatki jak to najbardziej, ale dodaj jeszcze węglowodany proste np. Carbo)
3.ok
4.ok
5.Tutaj znowu nie wiem jakie masz białko, ale ja bym Ci proponował zjeść normalny posiłek czyli np. twaróg półtłusty + zdrowe tłuszcze.

Dlaczego wywala Ci brzuch?
Możliwe że masz za dużo węglowodanów w diecie to po pierwsze. Po drugie ja bym Ci proponował jeżeli masz taką możliwość iść na trening po 3 posiłku wtedy więcej energii będziesz miał i po treningu będziesz miał tylko jeden posiłek z węglowodanami co na pewno będzie miało znaczenie.
spiderchrum jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-01-2013, 20:05
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Tsb-Tomek
 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 330
Podziękował: 5
Dostał 69 razy "Dzięki" w 66 postach
Domyślnie Odp: Dieta na mase porada

podaj gramaturę posiłków..i jak długo jesteś na diecie?..możliwe,że potrzebujesz więcej czasu na akceptacje nowego stylu odżywiania..odnośnie( innego mięska) to po treningu nie proponuję ciężkostrawnego,tłustego mięsa a raczej piersi i ryby
Tsb-Tomek jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-01-2013, 20:18
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 566
Podziękował: 2
Dostał 191 razy "Dzięki" w 191 postach
Domyślnie Odp: Dieta na mase porada

Tak jak wyżej ile dokładnie wagowo jesz tego wszystkiego? Ile masz wzrostu, waga ,wiek. Skoro masz skłonności do tycia ,to obowiązkowo aeroby ze 3 razy w tygodniu.
kulfon jest online  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-01-2013, 21:10
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar pawel42wawa
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 871
Podziękował: 29
Dostał 74 razy "Dzięki" w 74 postach
Domyślnie Odp: Dieta na mase porada

być może - prozaicznie: porcje są za duże w stosunku do możliwości twojego organizmu a jeśli miedzy posiłkami wypijasz dużo wody- może to spowodować "wywalanie"
pawel42wawa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 26-01-2013, 23:53
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Jan 2012
Postów: 13
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dieta na mase porada

hmmm aż tak dużo wody nie pije a staż diety to dopiero co zaczolem moze dlatego organizm nie dostosowuje sie ale zeby brzuch wywalalo? za duzo węgli to nie wiem bo 200/300g ruzy/makaronu dziennie to nie duzo. Dobra dla ulatwienia i sprecyzowania napisze dokladniejszy plan odżywania.

Posiłek I 6:00 - białk hi tec anabolic protein + creatyna ostrovit + platki owsiane 70g lub [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] hi tec + creatyna + jajka 4 całe + pieczywo pełnoziarniste
Posiłek II 9:00 - pieczywo razowe + rybka jakaś lub pieczywo + tunczyk lub pieczywko + jajka ( w zależności na co mam czas w pracy)
Posiłek III 12:00 - ryż 100g + piers z kurczaka 300g lub mięso mielone lub karkówka lub skyurzedłka z kurczaka lub inne części z kurczaka
Posiłek IV 15:00 ryż 100g + piersi z kurczaka 300g lub mięso mielone lub karkówka lub skyurzedłka z kurczaka lub inne części z kurczaka
godzina po przed trenindiem [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] + creatyna osteovit
po treingu bezposrednio bcaa + creatyna + bialko hi tec + carbo olimp
Posiłek V godzina po trenignu: 18:00 ryż bądz makaron + mieso mielone lub piersi lub karkowska itp. lub ryz z twarogiem i bananem
Posiłek VI 21:00 bialko + masło orzechowe lub nabiał

Dieta ogółnie rożna staram sie aby posiłek byl co 3 godz co zjem to róznie ale staram sie jeść pelnowartosciowe posiłki

Moim zdaniem az takich smieci nie jem jak wczesniej...ale nie powinno byc wywalenia brzucha wrecz przeciwnie. Może trzeba czasu; Sam nie wiem moze faktycznie za duzo węgli. Może mój organizm lepiej dzaiła na same wyłącznie białko
Scoobie jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-01-2013, 00:00
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 566
Podziękował: 2
Dostał 191 razy "Dzięki" w 191 postach
Domyślnie Odp: Dieta na mase porada

Ile ważysz i ile masz wzrostu? 300g mięsa to aż 60g [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] - jak dla mnie to jest przyczyna twoich problemów z brzuchem. Nadmiar białka w diecie. Od białka też się tyje, masz wzdecia itd. Druga sprawa po cholere walisz odżywkę i jeszcze do tego 4 jajka. Albo jedno albo drugie.
kulfon jest online  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-01-2013, 00:06
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 94
Podziękował: 0
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: Dieta na mase porada

Pewnie nie zrozumiał do końca tego co ja mu napisałem.Pijesz [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] od razu po przebudzeniu i dopiero po 20-30minutach jesz normalny posiłek, ale widzę, że masz [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] to zrób tak:
bcaa zamiast białko po przebudzeniu i przed treningiem
białko do diety i po treningu i już tutaj bcaa nie dawaj bo w białku masz wystarczającą ilość aminokwasów i [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] .
spiderchrum jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-01-2013, 00:10
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 566
Podziękował: 2
Dostał 191 razy "Dzięki" w 191 postach
Domyślnie Odp: Dieta na mase porada

Po co odżywka przed posiłkiem. [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] to się zgodzę, chociaż i tak na masie bez tego się z rana obejdzie jeśli nie ma wystarczających funduszy.
kulfon jest online  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 27-01-2013, 00:16
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 94
Podziękował: 0
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: Dieta na mase porada

kulfon- napisałem żeby brał [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] zamiast [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , a jeżeli myślisz, że z tym się obejdzie to nie masz racji, równie dobrze niech nie bierze białka po treningu ani bcaa przed rozumiesz co mam na myśli?
Jak robić coś to porządnie, a nie jest drogie bo 500g w proporcjach 2:1:1 można dostać za 60-70zł, a ważne jest uzupełnienie szybko aminokwasów po przebudzeniu i bcaa tu spełni swoją rolę wyśmienicie.
spiderchrum jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Dieta na mase, dieta redukcyjna, produkty wysokobiałkowe Arnold Odżywianie i dieta 20 20-05-2013 17:54
Dieta na mase. wojtztr Odżywianie i dieta 2 10-11-2012 11:00
Dieta na mase. wojtztr Odżywianie i dieta 3 09-11-2012 17:17
dieta na mase cienia Odżywianie i dieta 47 01-11-2012 13:31
yy Dieta na Mase 55 KG LuX Odżywianie i dieta 2 24-08-2009 19:23

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:02.
Body Attack Sports Nutrition
Trec Nutrition - Sport And Fitness Supplements
HiTec Nutrition - Odżywki dla sportowców
Kelton - Sprzęt do  siłowni, kulturystyczny, ławeczki
Activlab
Sylwester Szymczuk
Kategorie / Producenci

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin