Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
stare 21-01-2014, 09:52
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Postów: 39
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Dieta do oceny - redukcja

Witam znowu ja i znowu redukcja (dalej dalej ) ostatnio zacząłem czytać to i owo... i chciałem nauczyć sie obliczania-wzorami . swoje zapotrzebowanie. obliczylem , wrzucilem na pewne forum i 2 osoby uznały,żebym jednak uzył kalkulatora. zrobilem to i moje zapotrzebowanie wyszło takie :
Współczynnik BMR: 1902

Dzienne zapotrzebowanie na kalorie: 2530 kcal

Dzienne zapotrzebowanie na tłuszcz: 85 g

Dzienne zapotrzebowanie na [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] : 159 g

Dzienne zapotrzebowanie na węglowodany: 285 g

str do kalkulatora nie podam gdyż bedzie to promowanie innego forum-nie chce bana

zacząłem się zastanawiac gdzie popełniłem ZNOWU BŁĄD... od wczoraj w nocy ,grzebie i analizuje za i przeciw. czytam wszystko co się przewinie i w głowie mam już pudding zamiast mózgu. ale dobra... uznałem , że moja aktualna dieta jest mniej uboga w tłuszcze jak i wegle.

oglądajac Pana Michala z trecka i czytajac , wywnioskowałem , że powinienem spożywać :

bialka 35%
tłuszcze 25%
wegle- 40%
mniej wiecej wyglada to tak
bialko 2,2 g na kg masy
tl ok 1g
wegle - cos ok 3,5g (+/-)

dieta wyglada tak :
(załącznik)

teraz małe ALE:
sa osoby ktore uwazaja,ze spozywanie warzyw-blonnika przed treningiem jest nie korzystne ale poczytałem i wywnioskowałem,że spożywanie warzyw z MAŁA ILOŚCIA BŁONNIKA - nie zaszkodzi nam , tym bardziej jak jemy ten posilek 1/1,5h przed treningiem .
Wydaje mi sie ,ze jest dobrze Poniewaz mam te 2530 kcal , co daje mi ok.500 kcal na posilek (5 posilkow dziennie) z tym ,ze staralem sie dac wiecej wegli z rana niz na noc .

licze na wasza pomoc

P.S PO TRENINGU WCINAM 40G WAFLI(RYZOWE) - NATURALNE.
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
dieta_2014_01_21.png  
REMO jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 21-01-2014, 11:23
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Dieta do oceny - redukcja

Warzywa do posiłku przed tr. jak najbardziej sa konieczne nawet, byle by to nie były strączkowe warzywa jak fasola czy groch, lub też płatki owsiane jako posiłek, aczkolwiek są też osoby które po nich się czują świetnie i trening mają dobry z pełną energią na cały trening tylko o nieco mniejszej intensywności (tak 80 %). W kwestii obliczeń ja jestem jednak stereotypowy bo najprostsze rzeczy uważam za najlepsze dla amatoró. CZyli waga pomnożona przrez 24 pomnożone przez aktywność fiz któa jest od 1,1 do 2. Aktywność obliczasz sam wyjściową w zależności od trybu tygodnia (ilość pracy chodzącej fizycznej, treningów itp). Najprotszy przykąłd dla osoby ważącej 80 kg: 80*24*1,3 (1,3 to dla endomorfika któy chce robić w miarę czystą masę ale wolniejszą i trenuje 3 razy w tyg, pluc jakaś praca fiz czy inny trening biegowy lub co). Wychodzi 2500 kca w przybliżeniu. Jak chcesz zredukować to ucinasz o 200-300 kcal. W kwestii obliczeń co do BTW to [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] trzyamł bym na 2 g kg masy ciała, tłuszczu do 1 g (z czego przy mało widocznym efekcie możesz jeszcze uciąć fatu do 0,5 g), a węgli to zależy od tego czy masz tendencje do tycia czy nie, ale na począku trzymał bym w granicach 3 g na kg masy ciała na starcie i potem podciął jak by nie było efektów

sniadanie-wywalił bym odżywke dał bym jajko jeszcze lub też [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] jajek, żeby nieco podbić białko i tyle szkoda odżywki. 2 posiłek i 3 ok. podwieczorek z tymi owsianymi 20 g to bym sobie odpuścił dał bym jak już nieco ryżu czy innego źródła węgli i tak samo na noc szkoda dawać odżywkę i kolejny omlet zapychający na noc. Kolacja to ma być coś lżejszego nei zalegającego na żołądku np. serek wiejski i jakieś źródło tłuszczu czy tlusta ryba typu makrela. na pewno błonnika na noc bym nie dawał czyli owsianych i otrębów bo to po piersze będzie Ci zalegało na bebechach, po drugie niczemu nie posłuży i tylko utrudni sen bo żołądek będzie cały czas na obrotach.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-01-2014, 13:31
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Postów: 39
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dieta do oceny - redukcja

tak myslalem,ze ''przyczepisz sie'' do tego bialka . Jestem innego zdania. po przebudzeniu czesto robie cardio ,a jak go nie robie to szykuje sie do pracy. Wychodze ogolnie z zalozenia,ze na poczatek dnia potrzebujemy szybko jak i wolno wchłanialne [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] . Chociażby z głupiego powodu -katabolizm (no w koncu spimy 8h i nic nie jemy,fakt metabolizm spowalnia co też katabolizm tak szybko nie następuje ,aczkolwiek uważam ,że z rana po przebudzeniu-jak najbardziej). Kolejna sprawa odnośnie podwieczorka . Użyłem płatków owsianych ponieważ jest to dobre źródło węgli jaki samego błonnika-a jego mi brak . Kolejna sprawa to ten placek. Właśnie dużo osób wcina dość skromnie ale sam karmowski twierdzi,że nie powinniśmy się bać węgli na noc, nawet jeśli jesteśmy na redukcji . Używam tez [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] na koniec dnia ponieważ w DNT jak mam pracę to robie tak.

jem posiłek w pracy(o 14-koniec roboty i od razu szama) ,wracam do domu i jem podwieczorek o 18. Odczekam z 1,5h i robie interwały... po interwałach placek ,poza tym... nie dajmy się zwariować ... placek bez odżywki to jak sex bez gry wstępnej - nie idzie przełknąć
REMO jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-01-2014, 13:59
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Dieta do oceny - redukcja

wpc to nie hydrolizat i tez potrzebuje czasu na to zeby sie wchlonac,wiec tutaj tak to nie dziala ,jak sobie wymysliles.Poza tym nie jestes kulturystyka zeby CIe katabolizm zjadl po nocnym poscie. ALe mniejsza z tym. Dieta wyglada super i nie ma co kombinowac. Jesli Ci sluza wegle na noc to jedz i na pewno nie zmienilbym takiej kolacji jak masz na serek wiejski.....Pierwsze co tnij przy zastoju to tluszcz.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 21-01-2014, 15:10
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Postów: 39
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dieta do oceny - redukcja

No Kulfonie niestety ja sobie niczego nie wymyslam :P

a jakiś zamiennik kolacji ?co by pasowało ? bo nie chce walić takiej monotonni a przyznam,ze na tamtym forum-skad mam kalkulator, tez polecili mi zmienic placka na bialko + tluszcze. raz w tygodniu na pewno zjem 2 puszki tunczyka w jego własnym sosie . a coś innego? coś ciekawego..nietypowego.. jakiś pomysl ?
REMO jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 22-01-2014, 14:19
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Dieta do oceny - redukcja

Serek wiejski to był tylko przykład na tańszą alternatywe. Podałem również rybę, ale jak ktoś sie chce doczepić to znajdzie. Katabolizm?? znajdź mi Remo jakiś przykład i badania odnośnie katabolizmu. Z tego co wiem to występuję po 72 h, więć po tej nocy nie ma się co przejmować, tymbardziej na poziomie amatorskim. Węgle owszem może na noc zjeść nie mówię że nie, bo przecież teoretycznie wydzielisz więcej serotnoniy->melatoniny czyli epszy sen i głębszy, tylko nie brał bym placka bo bym po prostu bym ciężki. chociaż jak podajesz dawkę z 20 g owsianych to praktycznie placuszek, a własciwie jajka i trochę płatków. W kwestii tuńczyka bym się zastanowił ze względu na zawartość rtęci w puszkowych żarciach i tej rybie. Lepiej dać normalną rybę kupić. Piszesz, że na innym forum też Ci polecie [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] +fat. Powtórzę: Jak nie masz tendencji do zalewania fatem, możesz zjeść małą porcję węglowodanów jak najbardziej. Byle to po prostu było coś lekkiego, stąd uważam, zę otręby i owsiane zawierają błonnik ale na noc bym odradzał. Znajomy szamie ryż ciemny i kuraka jako ostatni posiłek i nic mu nie jest, więć nie neguje tej zasady, tylko kwestia znajomości organizmu. A jak chcesz nietypowego to zjedz łososia, najlepszy wybór

Co do porównania ostatniego mylisz się Czasem szybki numerek niespodziewany jest lepszy i przyjemniejszy niż nie wiadomo jaka gra wstępna i kombinowanie żeby tylko zdjąć pory i tak wkońcu zrobić to samo
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-01-2014, 10:53
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Postów: 39
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dieta do oceny - redukcja

no akurat tendencje to ja mam (ajajajaj) czyli co? lepiej tl + bialko ? (fu@%$#)
REMO jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-01-2014, 15:12
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Dieta do oceny - redukcja

Jeżeli masz to raczej z budowy endo jesteś a więc tak jak ja. mi węgle na noc nie słuza, za to kurak czy ryba bardziej. Obecnie robię redukcje więc staram się jeść tylko sporo [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] a węgli tak w sam raz. z tłuszczu to tylko minimalna ilość do smazenia kury (łyżka max 2) no i omega 3. Możesz zobaczyc czy na Ciebie podziałają węgle na noc i dać małą ilość ale to nie owsianych na pewno tylko coś lżej strawnego.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 23-01-2014, 17:21
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Postów: 39
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Dieta do oceny - redukcja

czyli np. co ? bo szukałem informacji o produktach , które są łatwo trawione przez nasz organizm ale nic niema-lub zle szukam ;p

warzywa? marchew etc. ? (oprocz strączkowych )

powiedz mi jeszcze(jak mozesz) czy koryguje jakoś spożywanie oleju lnianego z tabletkami omega 3? (firmy trecnutrion ,super omega3) spozywam olej lniany zamiast oliwy z oliwek[bo nie bylo to kupilem olej i przy nim pozostane] , aktualnie spozywam 4 tabs. dziennie(2 na sniadanie i 2 na kolacje) , no i 1/2 razy w tygodniu bede spozywal rybke na kolacje zamiast placka (to pewne- makro takie same tylko zmienie zawartość-inne produkty ) . co do tunczyka - wiem ,ze ma rtęć ale raz w tygodniu można go spożyć jakbym jadł go codziennie to inna baja.
REMO jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Redukcja: dieta i trening.. NON Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki 24 25-01-2014 18:11
Dieta redukcja patrykstg Odżywianie i dieta 7 27-12-2013 19:47
Dieta redukcja do poprawy Semir Odżywianie i dieta 11 26-08-2011 22:19
Dieta - redukcja UnDeRoS Odżywianie i dieta 12 23-03-2011 19:56
Dieta redukcja Gregor1610 Odżywianie i dieta 6 11-05-2008 11:59

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:38.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin