Całe jaja VS białka: Zaskakujący wynik

Wrzuć na FacebookWrzuć na BlipWrzuć na WykopDrukujPowiadom znajomegoShare

Data napisania/wstawienia: 28. Październik 2017 Dodane przez: KO Team

Mimo że prawdopodobnie do każdego dotarło, że spożywanie nawet dużej ilości całych jaj i tym samym cholesterolu nie ma negatywnego wpływu na nasze zdrowie, wielu sportowców nadal rezygnuje z żółtka z powodu wysokiej zawartości tłuszczu.

Jak pokazuje nowe badanie, być może warto zaoszczędzić trochę tłuszczów w innych posiłkach i spożywać więcej całych jaj, które najwyraźniej stanowią doskonałą mieszankę protein, tłuszczów, witamin, minerałów i fitochemikali, co powoduje zwiększona syntezę miofibralną białek mięśniowych.

W badaniu crossover, 10 wytrenowanych mężczyzn w wieku 21 (+-1) lat przeprowadzili krótki trening, a następnie spożyli albo całe jaja zawierające 18 g proteiny i 17 g tłuszczu lub tylko same białka z 18 g protein i 0 g tłuszczu.

Leucyna, jeden z głównych aktywatorów mTOR pojawiła się we krwi grupy "tylko białka" szybciej a całkowita ilość leucyny przez 300 minut była praktycznie taka sama.

Wpływ na mTOR1, kinazę P70-S6 i 4E-BP1 był praktycznie taki sam.

Małym zaskoczeniem była jednak znacznie większa synteza miofibralna białek mięśniowych w grupie "całe jaja".


Consumption of whole eggs promotes greater stimulation of postexercise muscle protein synthesis than consumption of isonitrogenous amounts of egg whites in young men


Lubisz Kulturystykę Online? Wesprzyj Nas! Zajrzyj na jeden z naszych sklepów:
Kulturystyka Online Sklep - Nasz oficjalny sklep. Znajdziesz tam wiele supli w niskich cenach!
Roughneck - Kolekcja wyjątkowych, hardcorowych koszulek. Dzięki nim wybijesz się z tłumu!

Zapraszamy również do śledzenia nas na: Facebooku oraz YouTube

Oceń nasz artykuł!

Komentarze do artykułu: Całe jaja VS białka: Zaskakujący wynik

Dodaj komentarz

Nick:
Komentarz:
Pisząc akceptujesz Regulamin
Kategorie / Producenci
Body Attack Sports Nutrition
Sylwester Szymczuk