Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 17-11-2015, 12:38
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Sep 2015
Postów: 49
Podziękował: 24
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie białko, ile faktycznie?

temat założyłem, aby poznać opinie jak największej liczby ludzi zajmujących się wiadomą tematyką

ile tego [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] faktycznie powinno się jeść przy treningu na masę, a ile przy redukcji tłuszczu?

czy to faktycznie mit, że nie należy liczyć białka pochodzenia roślinnego?

pojawił się ciekawy artykuł, w którym sugerowana ilość białka to 1,5g-1,8g białka na kg masy ciała, ewentualnie nawet podwyższenie do 2g-2,5g białka na kg masy ciała, ale w artykule zwraca się uwagę na fakt, że należy liczyć [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] pochodzenia roślinnego również, a więc wg twórcy artykułu, nieprawidłowe jest liczenie białka tylko zwierzęcego, a pomijanie roślinnego, a powinno się liczyć do całości i pochodzenia zwierzęcego i roślinnego.

Co o tym sądzicie?
chiacynt jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Wybierz jakość Body Attack!
stare 18-11-2015, 19:28
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 266
Podziękował: 22
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

Na to ile [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] ma wpływ parę czynikow i czy to masa czy redukcja ile tkanki tłuszczowej ma dana osoba a co do białka pochodzenia roślinnego to możesz nie wlicza ale powinno się wlicza [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] pochodzenia z roślin stronczkowych bo mają pełny aminogram a w pozostałym białka pochodzenia roślinnego brakuje może 2 aminogramow dużo osub wlicza 30 procent białka roślinnego a resztę białka zwierzęcego
skrzydlo8 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2015, 20:48
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Sep 2015
Postów: 49
Podziękował: 24
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

ćwiczę na masę trening fbw, i nie wiem, czy [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] z tych wszystkich kasz, ryżu, płatków kukurydzianych, pieczywa żytniego, owoce i inne liczyć do ogółu [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] , liczyć tylko 30%, czy wcale nie liczyć.
na tą chwilę nie liczę białka z roślin i wychodzi mi ok.1,7g-2g białka/kg masy ciała na dobę, a z roślinnymi wyjdzie ok. 2,5g-3g na dobę...
chiacynt jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2015, 20:54
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

jestem zdania że dla amatorów nie na SAA 1,8 w zupełności starczy. I liczył bym egzogenne czyli mięsne czy z sera twarogu ale to jako na noc kazeina czy wiejski serek. I [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] trzymasz stale bez względu na redukcja czy masę.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2015, 21:19
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Sep 2015
Postów: 49
Podziękował: 24
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

okej, dzięki
chiacynt jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 18-11-2015, 22:24
Użytkownik
Dobry paker
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 266
Podziękował: 22
Dostał 8 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

Mo pierwsze wywal płatki kukurydziane a daj owsiane [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] roślinę wliczając 20 do 30 procent roślinnego nie zgodzę się z telewizorem żeby trzymać białko na takim samym poziome na masie czy redukcji na redukcji powinno się podnieś białko chodź by dla tego żeby zmniejszyć łaknienie zatrzymać katabolizmem
skrzydlo8 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 08:36
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Sep 2015
Postów: 49
Podziękował: 24
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

okej, dzięki. kukurydziane bardzo rzadko spożywam 1 - 2 razy na tydzień porcja ok. 80 - 100g z 200 ml mleka, bo je lubię, ale jeśli faktycznie nie są polecane, to odrzucę je całkiem płatki owsiane górskie natomiast codziennie spożywam.
chiacynt jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2015, 09:36
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 569
Podziękował: 21
Dostał 27 razy "Dzięki" w 26 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

Tak myśle, ze 1,5 - 2,0g na 1kg masy ciała winno styknac. Dla mnie istotna ostatnio kwestia był czas wchłaniania [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] przez układ pokarmowy w taki sposób, aby zapewnić optymalnie ciagle zasilenie organizmu w budulec. Takie dane mogą pomoc rozplanowaniu podaży:

hydrolizat - max 10min
izolat serwatki (wpi) - max 30min
koncentrat serwatki (wpc) - max 60min
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] jaja - max 4-6 godzin
kazeina - max 7-8 godzin

Jak sprawa ma się z miesem?
__________________
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
simonpeck otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
gregonrn (04-02-2016)
stare 19-11-2015, 17:25
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

Wedele mnie skrzydło to Ty sobie możesz nawet same [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] jadać na redukcji. Po prostu nie ma znaczenia i możesz trzymać ba nawet powinieneś trzymać ten sam poziom. chodziło mi o to, że nie ma sensu obniżać. A to że białko bardziej trzyma na sycenie itp to kwestia indywidualna, bo dłużej sie na pewno trawi, ale nie mozna też zamulać ciągle tylko białkiem. Więć dlatego mówie żę poziom trzymać [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] na równo a manipulować resztą. Zjedz sobie łyżkę masła orzechowego to zobaczysz jak tłuszcz świetnie hamuje głód bo to świetna opcja na sytość. Nie mówie tu teraz o kaloriach tylko o sytości a zawiera głównie tłuszcz a białka mniej niż kurczak itp.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-11-2015, 05:47
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 1
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

Ostatnio czytałem artykuł, że [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] to najmniejszy problem bo jakieś badania wykazały, że podczas ćwiczeń i tak się je traci itp. Że nie ważne ile [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] sie dostarcza. Czy to prawda? Czy są jakieś wiarygodne badania udowadniające, że jednak ilość białka jest ważna?
Pjotr jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Białko rysiu123 Suplementy i odżywki 9 30-01-2013 16:03
Białko Scoobie Suplementy i odżywki 5 23-12-2012 15:19
Białko ... Drozdek Suplementy i odżywki 10 13-10-2012 11:05
Białko Semo Suplementy i odżywki 2 29-03-2011 20:34
białko golon Suplementy i odżywki 2 19-11-2007 22:08

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:12.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin