Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 24-11-2015, 09:04
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Sep 2015
Postów: 49
Podziękował: 24
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

to, że [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] wysokiej jakości przy budowaniu masy mięśniowej jest niezbędne to jest pewne i nie ma co nad tym dywagować, bo mięśnie składają się z [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i na pewno jest ważne ile się go dostarcza, bo jeśli będzie go za mało, to organizm nie zbuduje mięśni, bo nie będzie miał z czego.

To tak, jakby murarz budował dom, ale nie miałby betonu

Do tego dochodzi masa innych czynników, odpowiednia dieta, odpowiedni trening, regeneracja. Równie ważne są też węglowodany złożone i tłuszcze roślinne.
chiacynt jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-11-2015, 17:40
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar Litwin
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Postów: 3 761
Podziękował: 11
Dostał 96 razy "Dzięki" w 93 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

Ja po sobie wiem ze styka mi 2 gramy na kg masy ciała,większe spożycie to duże straty w trawieniu(chyba ze lecisz na SAA) i większe zakwaszenie.
Litwin jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-11-2015, 20:48
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

Więcej jak 2 gramy nie będąc na soku nie ma sensu cyba że masz diete ketogenną czyli [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i tłuszcz to wtedy pewnie będziesz spożywał więcej [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] . Ale nie ma sensu. mi styka nawet 1,8 g na kg masy ciała w zupełności. A i tak regeneracja i nie za mocny treningu jest ważny jak i całościowa dieta a nie tylko zapewnienie do 2 g białka egzogennego bo jak będzie zła kompozycja tłuszczu czy węglowodany prose to i tak będziemy mieli tendencje do tycia oraz do gorszych przemian metabolicznych bo są [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] rozpuszczalne tylko w tłuszczach między innymi witaminy D która wpływa na testosteron tak samo jak cholesterol ma wpływ na tescia, ale zbyt wielki poziom nie oznacza że będzie dobrze więc wszystko musi być odpowiednio skomponowane
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 24-11-2015, 23:37
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 10
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

Przy redukcji więcej, tak e 2x na g ciala, przy masie 1.5, moze torche wiecej.
pakalu jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-02-2016, 11:54
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar Pawluq
 
Zarejestrowany: Feb 2016
Postów: 7
Podziękował: 1
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

A ja wam powiem dlaczego na redukcji nalezało by zwiększyć ilość [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] . dodam ze nie są to zadne laboratoryjne badania a własne obserwacje.
4500kcal [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] 3 a czasem lekko ponad 3g/kgmc i waga stała ciagle w miejscu, zjechałem z białkiem do lekko powyzej 2g ale kaloryka została taka sama i odrazu lekko zalewac częło.
Wniosek? Jak ktos robi redukcje, długą i powloną to na sam początek dobrym rozwiązaniem jest zostawic tą samą kaloryke a zmienic nieco proporcje makroskładników. Przynajmniej u mnie to by sie sprawdzilo.
Pawluq jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-02-2016, 12:16
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Rising
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 373
Podziękował: 8
Dostał 63 razy "Dzięki" w 59 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

Były badania nawet tutaj - większa podaż [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] przyspiesza utratę tkanki tłuszczowej, dlatego w okresie redukcyjnym wskazane jest zwiększenie podaży białka. W okresie budowania masy, podstawą jest zapewnienie dodatniego bilansu kalorycznego i podaży energii, a dopiero potem odpowiedniej ilości białka dla naszych mięśni. Bo nic nam nie da duża podaż białka "na masie" jeśli organizm 30% tego białka będzie musiał przerabiać na energię, bo mu będzie brakować węgli/tłuszczów.
Rising jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 04-02-2016, 13:16
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

Człowiek im więcej wie, tym bardziej jest głupi. Powiem Ci tak: Jadłem [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] na poziomie 2,5 g na kg masy ciała jadłem na poziomie 2 g i 1,5 g. Efekty były takie same, więc uważam że nie ma sensu przepłacać i liczę tutaj białko egzogenne i pełnowartościowe jak jajka, ryby mięso. Teraz jem białko na poziomie 1 g może 1,2 g, robie redukcje na tłuszczowej diecie, i tłuszcz spada, a jeżeli chodzi o rozmiar bicepsów mam taki sam. Reszta nie mierze zbytnio, chociaż widzę, że plecy poszerzyły się klatka nieco spadła, ale to przede wszystkim tłuszcz który bym. Więc jak jesteś amatorem to 1,5 do 2 g to maks, bo szkoda zakwaszać żołądek po co spowalniać metabolizm białkiem długo trawiącym i zamulającym organizm. Na tym etapie nie ma różnicy, a mozna zjeść więcej warzyw. Taki mój wniosek z wielo letnich obserwacji i doświadczeń swojego organizmu.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
TELEWIZOR otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
mamiroma4 (04-02-2016)
stare 04-02-2016, 13:40
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Sep 2015
Postów: 49
Podziękował: 24
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: białko, ile faktycznie?

badań jest chyba sporo, bo od założenia tematu przeczytałem mnóstwo artykułów na temat spożycia [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] przez osoby budujące masę mięśniową, i wchodzi na to, że spożywanie 1.8 - 2 g na g masy ciała przy treningu na masę powinno spokojnie wystarczyć, ale chodzi o [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] o wysokim współczynniku przyswajalności, czyli pochodzenia zwierzęcego (jajka, kurczak, wołowina, ryby, szynka wieprzowa, odżywka białkowa wpc, wpi).
Również osoby ćwiczące zalecają spożywanie minimum 1.8 g białka do 2.2 g, choć wielu spożywa 2,5 g, a nawet więcej białka na kg mc. Zresztą każdy organizm jest inny, jednemu wystarczy mniej tego białka inny musi mieć więcej, pewnie też zależy to od intensywności treningu, choć wiele artykułów i dowodów mówi, że zbyt intensywne i długie treningi są zbyt "stresogenne" dla mięśni i zatrzymuję budowę mięśni lub nawet włącza się katabolizm.
Poza tym, inne zapotrzebowanie na białko może być w okresie redukcji, a inne w okresie budowy masy mięśniowej.
Ale jakby nie patrzyć, to badania jasno mówią, że ludzie ćwiczący na siłowni mają zwiększone zapotrzebowanie na białko, a nawet ludzie uprawiający różne dyscypliny sportu, którym zależy na nietraceniu mięśni mają zwiększone zapotrzebowanie na białko, w końcu mięśnie składają się z białka.
Wychodzi, że dla amatorów spokojnie wystarczy te 1.8g - 2 g białka.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]

Dużo artykułów, w których są niekiedy jakieś rozbieżności, ale przyjmując 2 g / kg m ciała dziennie licząc tylko białko pochodzenia zwierzęcego o wysokim poziomie przyswajalności to zapotrzebowanie powinno być na białko spokojnie pokryte.
chiacynt jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
chiacynt otrzymał "Dzięki" za ten post od użytkownika:
Rising (04-02-2016)
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Białko rysiu123 Suplementy i odżywki 9 30-01-2013 16:03
Białko Scoobie Suplementy i odżywki 5 23-12-2012 15:19
Białko ... Drozdek Suplementy i odżywki 10 13-10-2012 11:05
Białko Semo Suplementy i odżywki 2 29-03-2011 20:34
białko golon Suplementy i odżywki 2 19-11-2007 22:08

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:01.
BODY ATTACK

Popularne artykuły

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin