Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Odżywianie i dieta > Przepisy na pyszne dania
stare 06-11-2014, 21:42
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2014
Postów: 9
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Banalne BIAŁKOWE CUDOWNE CIASTO :)

Jako że cenię sobie zdrowe słodkości, postanowiłam się Wami podzielić genialnym i banalnym przepisem na CIASTO BIAŁKOWE:
90g mąki żytniej razowej(lub owsiane zmielone itp.)
150g kefiru
1 jajko
2 [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] z jajek
ksylitol stevia lub inne słodzidło
2 łyżeczki proszku do pieczenia
60 g Odżywki białkowej (ja mam waniliową z KFD, połowa do masy połowa na polewę)
przygotowanie: wszystko do miski, zmieszać

40 min w piekarniku 180 stopni i po krzyku.

Polewa 30g odżywki, kakao, odrobina wody. Najlepiej piec w wąskiej blaszce.
Całość- podstawa ma 430g---> B:76 g W 68 g T 12 g
można dodać owoców, czy orzechów, kakao co tak się chcę.
Smacznego
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
15494_10203089024361627_5016960347825638209_n.jpg  
sandra2424 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-11-2014, 06:07
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 569
Podziękował: 21
Dostał 27 razy "Dzięki" w 26 postach
Domyślnie Odp: Banalne BIAŁKOWE CUDOWNE CIASTO :)

Mam wpc z kfd o zamku tiramisu, wiec będę mieć babkę o smaku tiramisu
Ktoś gdzieś mi pod powiedział ze te nasze wpc nie nadają się do obróbki termicznej, chciałem to dokładać do omleta i zrezygnowałem. Dobrze by było zęby ktoś mający pojęcie wypowiedział się na ten temat podając argumenty.
A ciasto wyprobuje
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-11-2014, 16:21
Użytkownik
Expert
 
Avatar simonpeck
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 569
Podziękował: 21
Dostał 27 razy "Dzięki" w 26 postach
Domyślnie Odp: Banalne BIAŁKOWE CUDOWNE CIASTO :)

Zrobiłem, ze zmielonych płatków owsianych, wpc o smaku tiramisu, włoskimi orzechami, cynamonem i polewa z gorzkiej czekolady.

Bomba!!! Polecam spróbować
simonpeck jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-11-2014, 10:54
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Oct 2014
Postów: 9
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: Banalne BIAŁKOWE CUDOWNE CIASTO :)

Tak, ponoć się nie nadaje do obróbki termicznej, ale czytałam w jakimś artykule, że się nadaje, do jakiegoś czasu poddawania wysokiej temperaturze, chyna 2 hh....ale żadne info nie potwierdzone, nawet jeśli, to jest to lepsze jako wypełniacz niż mąka z węglami
sandra2424 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-11-2014, 11:16
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: Banalne BIAŁKOWE CUDOWNE CIASTO :)

są jakieś tam specjalne [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] nie podam teraz nazwy wystarczy poszukać któe nadają się do obróki termicznej. niestety te WPc i inne nie nadaje się do podawania w wysokich temperaturach bo traci właściwości. Nie straci nie wiadomo jak duzo, ale zawsze są to straty.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-11-2014, 12:04
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Banalne BIAŁKOWE CUDOWNE CIASTO :)

Takie [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] jest w ofercie Optimum Nutrition - Any Whey
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 09-11-2014, 13:46
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 96
Podziękował: 1
Dostał 3 razy "Dzięki" w 3 postach
Domyślnie Odp: Banalne BIAŁKOWE CUDOWNE CIASTO :)

wypróbujcie obcję ze świeżymi owocami mega !
nopain86 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 10-11-2014, 13:52
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar arcysko96
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 152
Podziękował: 3
Dostał 11 razy "Dzięki" w 11 postach
Domyślnie Odp: Banalne BIAŁKOWE CUDOWNE CIASTO :)

Moja siostra jak piecze ciasteczka z płatków kukurydzianych to dodaje mojego [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] wpc bananowego i smakują ciasteczka świetnie. Nie wiem ile białka redukuje obróbka termiczna ale warto dodać bo fajny smak a poza tym fajna przekąska po treningu [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] węgle prawie bez tłuszczy więc czego chcieć więcej
arcysko96 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Napoje białkowe Arnold Przepisy na pyszne dania 3 29-01-2016 15:00
Lody białkowe debeemp Przepisy na pyszne dania 4 30-09-2011 15:31
Najlepsze odżywki białkowe na noc Pant3rka Suplementy i odżywki 18 18-01-2011 19:50
Przepisy na Smaczne koktajle białkowe Arnold Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki 0 28-12-2010 17:34
przepis na ciasto- poradnik dla faceta hehe Asaroth Humor & Fun 28 13-09-2008 08:36

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:36.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin