Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
stare 19-11-2014, 20:38
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Atqa
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 156
Podziękował: 5
Dostał 12 razy "Dzięki" w 12 postach
Domyślnie Odp: Atqa trenuje!

Cytat:
Napisał marinho Zobacz post
A nie myślałaś żeby zrobić brzuch na większej ilości ćwiczeń w dzień wolny od siłowni? Nie zauważyłem ćwiczeń na mięsień skośny brzucha Wiadomo że przysiad jest ćwiczeniem wielostawowym, ale przez sztangielki w rękach ograniczasz sobie ciężar maksymalny jaki możesz w nim użyc, także w miarę możliwości radziłbym robić przysiad ze sztangą, poza tym lepiej układa się środek ciężkości i możesz po pierwsze niżej zejść a po drugie faktycznie na piętach, przez co zwiększysz zaangażowanie mm. pośladkowych
Jak to właściwie jest z mięśniami skośnymi brzucha. Czy trenując je nie poszerzamy sobie talii? Ja tego się obawiam i dlatego nie robię ćwiczeń działających bezpośrednio na te mięśnie. A odnośnie przysiadów to robię ze sztangą, Ćwiczę w domu i mam problem, bo nie mam stojaków, ale radzę sobie używając krzeseł jak stojaki. Odnośnie przysiadów mam pytanie - schodzić jak najniżej czy do kąta prostego ..(kiedy mięśnie pośladków pracują bardziej)?
Atqa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
BODY ATTACK SOSY ZERO
stare 19-11-2014, 20:47
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Atqa trenuje!

Nisko ,wtedy zaangażujesz bardziej pośladki. Ćwicz śmiało skosy i nic się nie poszerzy.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2014, 21:54
Użytkownik
Bywalec
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 153
Podziękował: 0
Dostał 10 razy "Dzięki" w 8 postach
Domyślnie Odp: Atqa trenuje!

Ja też nie robię skośnych, bo one poszerzają talię u kobiet, więc co człowiek to inna opinia. Ja mogę się wypowiedzieć za siebie, że ja nie robię i nie polecam ich innym kobietom. Co do przysiadów, na sam dół wtedy nie będziesz obciążać tak stawów no i oczywiście pośladki wtedy mocno pracują.
TheMissMartex jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2014, 22:09
Użytkownik
Expert
 
Zarejestrowany: May 2013
Postów: 668
Podziękował: 34
Dostał 28 razy "Dzięki" w 27 postach
Domyślnie Odp: Atqa trenuje!

Ja nie robię skosów, kobiety nie powinny ich robić, bo poszerzają , a przysiady tylko ATG
malina77 jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2014, 22:19
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Atqa trenuje!

Popadacie Panie w paranoje. Wam nie jest tak łatwo nabudować mięśni (z wiadomych względów i pomijam zawodniczki) ,a żeby ta talia nie wiadomo jak się powiększyła poprzez rozbudowanie skosów to trochę tego mięsa trzeba tam nałożyć. Raz w tygodniu jak machnie jedno ćwiczenie na skośne jej nie zaszkodzi, a na redukcji o poszerzeniu czegokolwiek może zapomnieć Poza tym, to takie same legendy jak o tym ,że martwy ciąg poszerza talię ,a tutaj macie zaprzeczenie na przykładzie tego pana Lu Xiaojun. Jeden drugiemu powie, przekaże następnemu i tak to się ciągnie.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 19-11-2014, 23:26
Użytkownik
Nowicjusz
 
Avatar marinho
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 50
Podziękował: 5
Dostał 2 razy "Dzięki" w 2 postach
Domyślnie Odp: Atqa trenuje!

Cytat:
Napisał kulfon Zobacz post
Popadacie Panie w paranoje. Wam nie jest tak łatwo nabudować mięśni (z wiadomych względów i pomijam zawodniczki) ,a żeby ta talia nie wiadomo jak się powiększyła poprzez rozbudowanie skosów to trochę tego mięsa trzeba tam nałożyć. Raz w tygodniu jak machnie jedno ćwiczenie na skośne jej nie zaszkodzi, a na redukcji o poszerzeniu czegokolwiek może zapomnieć Poza tym, to takie same legendy jak o tym ,że martwy ciąg poszerza talię ,a tutaj macie zaprzeczenie na przykładzie tego pana Lu Xiaojun. Jeden drugiemu powie, przekaże następnemu i tak to się ciągnie.
Dokładnie tak ! Nie macie takich hormonów anabolicznych jak mężczyźni.
Poza pośladkami to w/g badań ATG bardziej stabilizuje kolano niż przysiad do kąta prostego, także jest bezpieczniej, aczkolwiek 3ba mieć do niego lepszą technikę, ale to już yt sobie możesz zobaczyć
__________________
człowiek uczy się przez całe życie
marinho jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-11-2014, 15:20
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Atqa
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 156
Podziękował: 5
Dostał 12 razy "Dzięki" w 12 postach
Domyślnie Odp: Atqa trenuje!

Dziękuje wszystkim za porady, A odnośnie poszerzenia talii to wiem - ile ludzi tyle opinii. Zgadzam się jednak z Kulfonem, że na redukcji nic nie powinno się poszerzyć. Poniżej zdjęcia z mojej poprzedniej redukcji - robiłam skosy i nic się nie poszerzyło - choć wraz z ubywającym tłuszczykiem wcięcie w talii zanikało. (Wiem, że mięśnia tam nie widać - dlatego też zaczęłam masować)
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
redukcja1213.JPG  
Atqa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-11-2014, 19:46
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Atqa
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 156
Podziękował: 5
Dostał 12 razy "Dzięki" w 12 postach
Domyślnie Odp: Atqa trenuje!

A podpowiedzcie mi proszę kiedy należy brać [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] (i w jakich ilościach) .. przed treningiem czy po?
Atqa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-11-2014, 20:00
Użytkownik
Super Expert
 
Avatar kulfon
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 1 841
Podziękował: 8
Dostał 210 razy "Dzięki" w 209 postach
Domyślnie Odp: Atqa trenuje!

Przed i po chociaż nie jest to konieczne. Nie masz takiej masy mięśniowej (nie bierz tego czasem za uszczypliwość) aby obawiać się o katabolizm. Myślę,że 10g rozłożone na dwie porcje w zupełności styknie ,jeśli się zdecydujesz.
kulfon jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 20-11-2014, 21:44
Użytkownik
Bywalec
 
Avatar Atqa
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Postów: 156
Podziękował: 5
Dostał 12 razy "Dzięki" w 12 postach
Domyślnie Odp: Atqa trenuje!

Powyższe zdjęcia brzucha są z poprzedniej redukcji ( 2012/2013), po tym czasie trochę "masowałam" więc mam nadzieję że coś mi się udało zbudować (na 1 str wątku moja obecna łapka - wydaje mi się że jakiś mięsień tam jest, dlatego tym razem chcę zachować jak najwięcej tkanki mięśniowej, stąd też to moje pytanie o [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] .
Atqa jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
Atqa Atqa Przedstaw się! 2 07-11-2014 11:40
Bartek trenuje z ... Ben Ogólne dyskusje na temat Kulturystyki 18 14-09-2011 21:09
jesli trenuje na masę czy mozna robic ostatnią serie max?? Przemek007jeff Suplementy i odżywki 7 14-03-2006 19:25
Tak to jest jak sie w domu trenuje :) imported_Thorgal Humor & Fun 0 16-12-2005 14:15

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:37.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin