Daniel Wilk w Kulturystyka Online
Martyna Kazmieczak w Kulturystyka Online




Wróć   Kulturystyka Online Forum > KULTURYSTYKA ONLINE > Trening i plany
stare 06-02-2016, 16:33
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Feb 2016
Postów: 9
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie 4 dniowy trening - kiedy jakie partie?

Cześć, na początek, jako że to mój pierwszy post to się przedstawię - Michał, staż na siłce: pół roku, a więc żółtodziób

Planuję zmienić plan treningowy ale nie do końca jestem pewien jak rozłożyć partie mięśni na poszczególne dni, mój wstępny plan to:

Poniedziałek: ramiona, nogi

Wtorek: Barki, brzuch

Czwartek: Plecy, przedramiona

Piątek: Klatka, brzuch


Zaczynam od ramion w poniedziałek, ponieważ to moja najsłabsza strona i chciałbym się na nich skupić, łączę je z nogami, bo jest to moja najmocniejsza partia i uważam, że nie potrzebuję poświęcać im całego treningu a na dodatek nie koliduje z ramionami. Następnie barki, żeby ramiona odpoczęły, plecy przed klatką, ponieważ chcę żeby tricepsy były jak najbardziej wypoczęte bo klatkę mam słabszą. Brzuch 2x z 2 dniową przerwą odpoczynku i przedramiona w czwartek.
Na ramiona i nogi mam zamiar stosować superserie (bicek i tricek, dwugłowy z czworogłowym) a podczas treningu barków, pleców i klatki dropsety. Ćwiczeń i zakresu powtórzeń jeszcze nie ustaliłem bo najpierw chciałem się zapytać czy taki hormonogram wygląda w ogóle logicznie czy lepiej coś pozmieniać?
Borg jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
BODY ATTACK SOSY ZERO
stare 07-02-2016, 17:18
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy trening - kiedy jakie partie?

W kwestii rozkładu, skoro masz 4 dniowy plan zrób klasyczny split skoro jest nowicjusz. Po za tym startujesz od dużych grup najpierw ponieważ więcej Hgh wydzielasz. Jesteś młody i masz mały staż, dlatego nie baw się od razu w super serie, bo na tą metodyke jeszcze masz czas.
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 07-02-2016, 22:49
Użytkownik
Nowicjusz
 
Zarejestrowany: Feb 2016
Postów: 9
Podziękował: 0
Dostał 0 razy "Dzięki" w 0 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy trening - kiedy jakie partie?

Dzięki za odpowiedź, jednak mam wciąż kilka pytań. Czemu muszę zaczynać trening od większych partii mięśni? Co mi da, że zacznę duże partie w poniedziałek i wytworzę więcej gh niż trenując ramiona? Przecież jeśli zacznę od ramion a potem zrobię resztę to w przeciągu tygodnia mój organizm wyprodukuje takie same ilości gh. Kolejne pytanie, to dlaczego mam odkładać superserie w czasie? No i ostatnie pytanie to skąd wiesz, że jestem młody? Wieku nigdzie nie podawałem
Borg jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-02-2016, 09:19
Moderator
Super Expert
 
Zarejestrowany: May 2012
Postów: 1 960
Podziękował: 0
Dostał 296 razy "Dzięki" w 285 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy trening - kiedy jakie partie?

Nie czytałeś uważnie. Ćwiczenie dużych partii na początku daje większy wyrzut Hgh, a to ma związek z rozwojem mięśni i anabolizmem Dlaczego odkładać superserie?? Bo to metoda dla bardziej zaawansowanych to raz, a dwa nie zrobiłeś porządnego splitu jeszcze nie ćwiczyłeś normalnie w seriach i z odpoczynkiem - minuty a już chcesz super serie. Na to przyjdzie czas jeszcze. To tak samo jak byś chciał się łapać za [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] i zamiast zaczać od standardowego monohydratu [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] już byś się bawił w stacki kreatynowe. Nie podawałeś wieku, ale to wynika z Twojego pierwszego posta, jak piszesz, oraz stażu pół rocznego jak i teraz w powyższym poście się wydałeś Ale spokojnie każdy zaczynał i dobrze że piszesz o porady a nie robisz po swojemu, jak byś wszystkie rozumy pozjadał. Kto pyta nie błądzi więć śmiało pisz jak Cię coś nurtuje. Pozdrawiam
TELEWIZOR jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
stare 08-02-2016, 16:02
Użytkownik
Dobry paker
 
Avatar Rising
 
Zarejestrowany: Nov 2015
Postów: 373
Podziękował: 8
Dostał 63 razy "Dzięki" w 59 postach
Domyślnie Odp: 4 dniowy trening - kiedy jakie partie?

Po pierwsze plus za to, że pytasz i układasz trening z głową. To się zdarza rzadko u "żółtodziobów". Zgadzam się z przedmówcą, jesteś na początku drogi "kulturystycznej", nie ma sensu kombinować na siłę. Klasyczny split w zupełności wystarczy 3x w tygodniu, ewentualnie możesz dorzucić nogi jako czwarty trening, ale poświęcony tylko im. Zawsze zaczyna się trening od większej grupy mięśni, ma to swoje podłoże zarówno w biomechanice ludzkiego ciała jak i zdrowemu rozsądkowi. Im większa grupa mięśni tym więcej stawów i mięśni wspomagających angażuje oraz mocniej obciąża układ nerwowy i stymuluje wyrzut hormonów anabolicznych. Na Twoim przykładzie - po wstępnym zmęczeniu układu nerwowego przez trening ramion, może on być niezdolny do maksymalnego pobudzania mięśni tak dużej grupy jaką są nogi (nogi stanowią prawie połowę masy naszego ciała)
Rising jest offline  
Wrzuć na Facebook Wrzuć na Blip Wrzuć na Wykop Share
Odpowiedź z Cytatem
Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów
BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony
Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odp. Ostatni post / autor
trening 2 dniowy dzielony czy FBW 2 dniowy skrzydlo8 Trening i plany 5 12-07-2014 11:07
Rybki jakie i kiedy najlepsze Boxxx Odżywianie i dieta 13 25-11-2012 20:15
kiedy jakie suple....?? imported_Norbi Suplementy i odżywki 7 06-03-2009 16:17
trening 5 dniowy. help:) kRiS_YoRk Trening i plany 7 04-01-2007 19:33
TRENING 3 DNIOWY! cm4 Trening i plany 0 27-11-2005 22:51

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:36.
BODY ATTACK

Ostatnie obrazki

Kulturystyka: Newsletter
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin